ingopingo

Alla inlägg den 1 april 2014

Av INGO - 1 april 2014 18:15

Jag är inte ett stort fan av att följa serier på TV eller kolla på någon bra DVD. Men nu när jag bara ligger så har A fått mig att kolla på ....vet inte ens vad den heter...blod tjockare än vatten? Typ.... Den är bra iallafall:) längtar tills det blir barnfritt så vi får kolla:)

L älskar att bygga kojor:) dags för bompa:)

Av INGO - 1 april 2014 14:55

Inom kort kommer jag behöva ha ett lösenord till min blogg pga framtida jobb. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra med det eftersom jag ser på statistiken att jag har ett antal personer som följer mig varje dag men jag vet inte vilka ni är....
Så håll utkik för någon dag måste ni skriva in lösen för att se min blogg.
Kommer att lägga ut lösenordet en gång tror jag, så att ni som följer mig varje dag får en chans att fortsätta göra det.

Må gott allihopa!

Av INGO - 1 april 2014 11:58

Härligt för barnen att det börjar bli "varmt" ute. Nu är dom knappt inne om dagarna. L hjälper A att kratta löv och jag ligger på soffan...

Tråkig start för allsvenskan då en fyrabarnspappa dog av skallskador han fick innan match. Tror att han blev påhoppad bakifrån och sen var det bråk...stackars hans barn och fru:(

Dagen idag blir inge speciellt. A tar hand om barnen. Han är underbar!
Jag väntar på en magnetröntgen som jag hoppas kommer snarast....

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards