ingopingo

Alla inlägg den 22 maj 2014

Av INGO - 22 maj 2014 14:58

Utflykten idag resulterade i ngr bilder som Karin har tagit(gryyyym fotograf)!!!!!! Anlita henne om ni behöver någon fotograf.

E och L är så fina vänner!!!

Av INGO - 22 maj 2014 11:17

Eller ska jag säga överlevnads äventyr?!
Alltså jag och rätt kläder för olika tillställningar...,
Vi var på en bondgård idag...trodde det skulle vara som typ 4H i stan. Där kan man ju gå i vanliga kläder.
Nej...
Vi kom till det geggigaste som fanns och jag hade tunna tygskor och en vit tunn blus med guldknappar....
Vi fick börja med att hoppas upp på ett stort flak med hö!!!!!!!
Som skulle köra oss till hagen/lerpölen med grisar!!! Ute i ingenstans!!! Det skaka som bara skjutton. -håll i dig L!!!!!!!
Det var ju inte läge att visa rädsla!!!
Äntligen framme???? Äntligen!!!!!??
Nej mera! Vart är vägen som jag ska kunna ställa ner foten på?
Vi gick av i gegga!
Grisarna stod som mördare på andra sidan elstängslet och väntade på oss.
Va???? Skulle vi gå in till dom????
Alla gick in...det slutade med att förskolelärarna fick stå och förklarar för MIG! Hur ofarliga grisar va!
Sen var vi äntligen klara...
Jag och mina tygskor och min vita blus hade fått som batikfläckar av lera och bajs!
Nu var det dags att hoppa på flaket tillbaka....
När vi kom fram var det samma känsla som att komma i land efter att ha varit till havs i ett år. Jag kände trygghet när jag fick en bulle och ett glas saft i närheten av asfalten där bilen skymtade.....

Hallellulia att vi överlevde!!!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards