ingopingo

Alla inlägg under juli 2015

Av INGO - 6 juli 2015 16:31

snacka om nära döden....
Fy faaaaan va trött jag var sista varvet i spåret.
Kanske har berättat om det redan men jag är fortfarande i chock så det tåls att berättas igen :)

Idag kändes det som att jag var på jobbet i fem minuter. Dagen gick såååå snabbt. Så nu sitter jag på Sthlms tåget. Påväg till ett möte.
Sista gången jag bokar möten som inte betyder något men jaja:)

Idag kom vår juicepress. Man kan slänga i vad som helst. Hela äpplen man behöver inte skala. Den rensar allt själv. Barnen provar den under dagen hoppas dom kommer att tycka om juicen.

Det här vädret....får mitt hår att krulla ihop sig. Hatar det.

Av INGO - 5 juli 2015 23:03

Det blir en lång dag i morgon.
Ska först jobba och sen drar jag till Stockholm. Ska på ett möte. Så i morgon hinner jag nog inte träffa familjen.
Men allt ska bli skoj såklart.
Jag e så trött....
Zzzzzzz

Av INGO - 5 juli 2015 14:29

Ska äta middag med ett par kompisar idag. Ska bli trevligt. Men jag jobbar i morgon så det blir lugnt.
Vi är hundvakt åt Floyd,det går bra. Han är så mysig. Synd bara att jag hittade en fästning nyss....paniiiiiik!!!!
Äckligt.

Av INGO - 5 juli 2015 11:15

Av INGO - 4 juli 2015 18:16

Idag har vi verkligen slappat. Bara njutit av livet.
Fantastisk dag
Lite trött bara men annars bra.
Längtar faktiskt till jobbet haha.
Tror jag har hittat rätt faktiskt
Jag som först inte skulle söka det tänkte jag...tur att jag gjorde det.

Av INGO - 4 juli 2015 00:44

Vaknade precis....sovit med öppen mun i soffan. Helt slut.
Idag fick jag ett jobberbjudande på nya stället. Nytt jobb till hösten som är en fast anställning. Helt sjukt glad är jag.
Tack Joss och Matt för middagen. Super gott.
Sov gott

Av INGO - 3 juli 2015 18:06

myyyyyys hos Jossan och gänget

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards