ingopingo

Alla inlägg den 15 januari 2015

Av INGO - 15 januari 2015 23:31

Gäller att ta hand om sig själv. Borde ha börjat med det för läääänge sen men jag gör't nu:) ska bli härligt. Han är så grym på sitt jobb. Men hoppas det inte blir allt för dåligt väder då kommer inte tågen gå och om jag tar bilen kommer jag vara rädd när jag kör och det orkar jag inte.
Får se jag har god tid på mig att komma dit.

Skulle ha jobbat i helgen men det blev avbokat så jag är fri. Men jag har blivit tilsagd på skarpen nu att ta det lugnt så jag måste göra som dom säger. Experterna....
Dags att stanna upp, sova och inte ta in någon stress överhuvudtaget i mitt liv. Jag tål inte det längre. Stress alltså.... Tagga tagga tagga säger kroppen OCH experterna nu.

Min sambo bakade idag:) tack A du är bäst. Barnen älskar't.
God natt

Barnen sover sen länge. Hoppas på morgon snart så jag får träffa dom igen. saknar dom så fort dom somnat ju.

Av INGO - 15 januari 2015 19:53

L fick springa av sig,lyckliga killen det förtjänade du efter Magsjuke-vecka

Av INGO - 15 januari 2015 09:46

Såg på "lyckliga gatan"igår på TV4. Vilket genialisk program. Riktigt skoj.
Ligger i tiden att visa.

Vi i Sverige borde blanda oss lite mer än vad vi gör. Unga som gammal på tillställningar inte så himla uppdelat jämt.

Idag bakas det bröd och hoppet om ett spy-fritt liv lever :) jippi! Vi känner oss lite lyckligare:)

Det tog 5 år men idag fick jag min första frukost på säng. (A har gjort mycket annat så det är inte det) men va skönt det var att få sitta själv i sängen och njuta av en kopp te :)

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards