ingopingo

Alla inlägg under november 2015

Av INGO - 3 november 2015 13:33

Av INGO - 3 november 2015 09:34

Då var det tisdag!

Härligt när man känner att JAG VILL TILL JOBBET! Njuter tills den dagen då det blir lika tråkigt som alla andra jobb, för det e klart att det blir så!


Idag har jag möten precis hela dagen, ingen lucnh ens...För att hinna med så mycket som möjligt!

Längtar tills på fredag då jag ska träffa mina vänner och drick alite vin. Stina komme hem från Örebro, det var så länge sen nu. Erika kommer innan hon drar till Burma och Carro som i och för sig bor kvar, var länge sedan jag träffade. 

N välling var slut igår kväll så hon sov verkligen ingentung i natt. TIllslut gav jag henne en yougurt då somnade hon. Att jag inte gav henne det direkt? Jag var såååå trött så jag orkade inte tänka.

Så idag måste vi fylla på förrådet  =)


  HI

Hittade en bild från när L bara var några månader...gulliplutten =)

Saknar dig!

Av INGO - 2 november 2015 20:02

Min svåger är konferencier idag på Stadsteatern. Folk får spontant gå upp på scenen och sjunga. Såååå kul koncept. Funderar att starta detta hemma i stan:)

Av INGO - 2 november 2015 09:19

Vad mer kan man önska :):)
Längtar efter barnen redan!

Av INGO - 1 november 2015 21:10

idag vid läggning sa L
Mamma kommer vi dö?
Kommer pappa dö?
Kommer du dö?
Noelle?
Jag?

Jag blev så ledsen när jag hörde det:(
Han är bara 4 år ju....

Han påminde mig om något fruktansvärt som kommer hända oss allihopa....ångest

Av INGO - 1 november 2015 08:18

Ni kommer alltid ha varandra
Älskar er!

Av INGO - 1 november 2015 07:21

L vaknade innan tuppen
Inte så kul när man själv somnade runt 01.00
Jag måste få bättre sovrutiner innan min kropp brakar igen.

N sover,hon är som A,sover bra jämt nästan.

L sitter och pratar om julafton. Har givit honom en katalog så han kan bestämma vilka julklappar han önskar sig.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards