ingopingo

Alla inlägg under november 2015

Av INGO - 25 november 2015 07:36

Passar på styra ett tidigt tåg de dagar som A är ledig. Andra dagar kommer jag till jobbet så himla sent.

Idag har vi samtal med N förskola,utvecklingssamtal. Får se vad dom säger. Gull-unge.

Jag måste komma igång med träningen igen för jag börjar få så extremt ont i höften. Har alltid haft det men vant mig. Nu blir det värre. Måste tänka på kosten också.

Av INGO - 24 november 2015 20:16

Efter en lång och härlig dag på jobbet kom jag hem till min älskade familj. Vi började baka kakor och bara myste. Har lagt ifrån mig jobbet hundra procent nu på kvällarna och jag går och lägger mig i tid. Sån skillnad!

FAN!!!! Nu kom jag på att jag måste duscha såååå jobbigt när man lagt sig till ro med en filt i soffan. Typiskt!!

Av INGO - 23 november 2015 18:53

Idag fick jag (med en historia kort) hoppa in som skådis i en reklamfilm för ett stort och välkänt företag. Jag och en kille var huvudpersoner. Jag har filmat hela dagen och är euforisk upp till öronen. Vilken dag!!!!! Vad gör man inte för företaget man jobbar på:)

Av INGO - 22 november 2015 18:19

Kvällens kojbygge!
Sista rycket innan läggdags med dessa godingar. I morgon är det måndag. Tänk att jag känner lite ångest,inte för att jobba utan stressen jag känner på morgonen när jag har två tåg att passa innan lämningen.
Barn är inte alltid på bästa humöret på morgonen och jag som stressad är inte heller det bästa som finns.

Önskar jag kunde se på det på annat sätt men tiderna är stressfaktor. Kommer så sent om jag missat tåget.
Jag går alltid upp tre timmar innan så planeringen hjälper inte.

Ska bli kul med ny vecka iallafall.

Tjatigt med ringen men jag är liksom kär i den. Sååååå fin! Älskar den! Tack A för att du envisades med att köpa en till. Jag Tyckte det räckte med en ring:):)

Av INGO - 22 november 2015 14:54

Sen handlade vi mat tillsammans

Av INGO - 22 november 2015 14:53

Frukost på sängen av min älskade man. Lyckost mig! Det var underbart!

Av INGO - 21 november 2015 18:28

Super mysigt att åka hela vägen till Örebro idag för att fira Polly!

Vi är alldeles strax hemma. Barnen har sovit...det blir en lång kväll med bara ord

Av INGO - 21 november 2015 17:07

Innan hemgång blev det lite fiskdamm.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards