ingopingo

Alla inlägg under december 2015

Av INGO - 3 december 2015 23:55

Vi var på möte på youtube och sen blev det mingel och bubbel på ett ställe bredvid kontoret.

Just nu 00.00 sitter jag i en taxi hem....tusenlapp......

Av INGO - 2 december 2015 20:26

Kommer ut ur duschen
Då står det ett paket från min man på bordet med tända ljus och mitt favvo naturgodis. Älskar dig A!

Av INGO - 2 december 2015 20:24

Då var det dags att göra pepparkakshuset som ska stå och damma hela julen:)

Vi sätter upp det i morgon

Av INGO - 2 december 2015 16:08

Tack mamma för att du gav dagens ros till mig  

 

Av INGO - 2 december 2015 08:52

Igår bakade vi pepparkakor och idag ska vi göra vårt första pepparkakshus ever. Intressant hur det går,om det håller :)

Jag minns det så väl från när vi var små. Det var så svårt!

I morgon ska vi ha en träff för alla våra Influencers, ska bli kul! Men ska försöka komma ifrån så tidigt som möjligt då jag redan saknar familjen fast det är en dag kvar. Det blir en del tillställningar med jobbet. Inga frivilliga saker utan då jobbar jag.
Men jag älskar mitt jobb,jäkla tur det.
Känns så härligt att kunna försörja familjen,vi har det bra och kan göra vad vi vill.
Man ska vara tacksam och det är jag!


Bilden e tagen utanför kontoret

Av INGO - 1 december 2015 22:19

Idag blev det pepparkaksbak med barnen! Sååååå mysigt! I morgon ska vi göra ett pepparkakshus!
Så kika in på bloggen i morgon ska ni få se ett mästerverk :)

När barnen somnade fick vi lite tid för oss själva. Snacka om att vi är gamla. Twist och brädspel...nen mysigt hade vi. NU dags för sängen!

Av INGO - 1 december 2015 22:15

Grattis underbara kusin! Lilla Gina kom till världen idag! Släktens ögon fick hon:):)

Av INGO - 1 december 2015 16:42

Signalfel och strunt!

Inte nog med det! Så blev det kaos i en vagn där flera flyktingar med papper i handen om att de skulle få åka tåg gratis,enligt Migrationsverket.

Men tågvärden skrek: åker ni gratis i era länder också???
Vad tror ni????

Alla satt tysta i vagnen där jag satt,ingen reagerade. Tillslut fick jag nog när tågvärden sa att han skulle böta dom med flera tusen kronor för att de inte hade biljett....

Då reste jag mig upp och betalde allas biljetter så det skulle kunna åka vidare.
Fan va det kändes bra i hjärtat.
Dom tackade mig tusen miljoner gånger. Just i denna sekund går de av tåget nöjda,i den staden som de ville till. Tanken att jag hjälpte dom och hade den möjligheten stärker mig såååååå jävla mycket som person.

Pappa hade säkert behövt en extra hand på den vägen han vandrade från Algeriet till Sverige utan pengar på fickan.

Ha en fin kväll

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards