ingopingo

Alla inlägg den 27 september 2016

Av INGO - 27 september 2016 19:09

Idag har jag bakat bullar nästan för första gången i mitt liv... Har bakat en gång innan jag fick barn men då flöt bullarna omkring i ugnen...fattar inte vad jag gjorde för fel då? Antagligen läste jag inte receptet för det brukar jag inte ha tid med:) men ta daaaaa idag blev det bra och dom smakar al dente!!

Sen har vi min man....som är helt otrolig. Det stod ett mått i receptet typ 80 cm stor deg. Då drar han fram en måttstock!!!!! Han gör likadant när vi ska slå in en enkel spik, det blir vattenpass och lasermätning.
Haha

Av INGO - 27 september 2016 14:15

Idag har jag fått en del gjort fast jag har varit hemma med barnen.
När A kommer hem får jag sätta mig inne på kontoret och jobba fram till middagen.

Vi ska baka bullar senare i kväll,första gången vi gör det faktiskt. Visar vilken bullmamma jag är ellerhur haha!
Mat och bakning finns inte i min värld...naturligt:)

Av INGO - 27 september 2016 08:55

Idag har jag min jobbahemma dag. Jag får anstränga mig extra mycket eftersom barnen vaknade med feber. Så typiskt. Men det är bara att bita ihop. Ha datorn i famnen och jobba på ändå. Tur att jag inte förlorar jobbtid för att barnen är sjuka.
Jag vet att jag tjatar om samma sak jämt men jag e så glad över mitt jobb.

I morgon är A ledig så då är han hemma med kidsen.

Jag har blivit besatt av Spårlöst, gråter floder varje gång. Jag kollar på ett avsnitt varje dag. Norska,svenska och amerikanska:)
Norrmännen visat knappt känslor medans amerikanarna är helt galna gällande känslor. Spelar ut och "spelar teater"
Love it! :)

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards