ingopingo

Alla inlägg den 8 november 2012

Av INGO - 8 november 2012 21:01

 

Tur att man inte är kändis

Då får man verkligen säga vad man vill (det får ju alla typ, även kändisar) men aftonbladet kommer inte se mitt blogginlägg =)


Jag säger inte det här bara för att jag är skitgravido tjock utan jag är så less på alla dieter som finns.

Vad heter allt?

LCHF? XPQW? KKJI? LLLL? ÄTINTE? TÄNKINTEPÅHJÄRNAN? BLIBESATT?


Pust! Jag orkar bara inte.

ALLA kan gå ner i vikt av att äta lagom portioner och röra på sig!

jag vet att jag kanske nämt det förr men varför står det aldrig i tidningar att man ska äta som en vanlig människa samtidigt som man rör sig för att må bra?!?!


Jag hoppas att ungdomarna inser någongång (även andra) att man ska sträva efter att få vara frisk och lycklig

Inte snygg och snygg

Oftast så säger människor som inte känner sig snygga att det är insidan som räknas. Det är inte så jag menar.

För det första så är jag nöjd med mitt utseende är inte en Eva Mendez men kanske hennes syrra? mohahaha


Jag vill bara säga att

- FAN UTSEENDE ÄR INTE LIVET, TAGGA NER!!!!


Annars då?

Jo jag har efter 32 år kommit på att smörkniven behövs.

Jag har alllllldrig brytt mig om att skaffa en kniv för just smör. Men nu inser jag vad mycket lättare det är. Smöret korvar sig inte och det går snabbare att smöra.

Japp i like!

HJÄÄÄLP JAG ÄTER SMÖR!!!!! Vilken diet fick man inte göra det i????????????????????????????


Nu märker ni kanske att L och A sover, dom somnade redan 19......jag är rastlös och har ångest över att få ta kvällspromenaden med Ingo med nyduschat hår....såååå jobbigt!!!!!!!


Linda!! Puss på dig =)


Ok! Ses i morgon syrror

Au revoir


PS: en förvrängd bild för er som inte känner mig....hahahaha jag är så fet och snygg! Måste nog banta

 

Av INGO - 8 november 2012 17:40

Nu när man äntligen vet vilken vecka man är i så har man börjat ha lite koll på dagarna. Jepp,min mage...i vanligafall brukar folk dölja graviditeten tills nu....inte jag.... :-)
I morgon åker vi till stora syster och Lill-syrran kommer dit efter jobbet.
Vi är liksom mammaleeeediga,lyxhustru om man vill kalla det något annat...likvärdigt:-)

Au revoir

Av INGO - 8 november 2012 12:36

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards