ingopingo

Alla inlägg den 18 november 2012

Av INGO - 18 november 2012 16:01

Idag har vi hunnit med en del. Ätit lunch hemma hos mamma och janne, sen gick jag och L ner på stan och mötte upp Linda och Kjelle. Mamma kom ner på stan också så hon var med och fikade. Det var jätte mysigt att träffa dom. Vi kommer snart över och tittar på julbelysningen ;)


Sen gick jag och L hem till Ingo som låg hemma. Nu är det snart dags för middag. Nuggets med ris...inte min favvo direkt. Men det får jag ta eftersom jag lät A handla utan direktiv... =)


Idag måste jag lägga mig tidigt, ska jobba i morgon. Måste vara på G.

Au revoir


 

Av INGO - 18 november 2012 08:40

   

God morgon!

Vi har ätit frulle och städat. Ska gå över till mamma och Janne snart. Så tråkigt när A jobbar hela helgen.

L sov rätt så bra i natt, inte jag...vaknade tusen gånger men det var mina tankar som höll mig vaken, plus en mage som höll på att böka och kurra.

Är så himla spänd på att se bebben i magen. Om 4 veckor får vi se vad det är för kön =)Spelar ingen roll, bara kul att veta!


I morgon ska jag jobba igen och tisdag. Längtar, det ska bli super kul!

På fredag ska jag Stina och Carro äta middag, det ska också bli super skoj!


Snart är det jul och L ska få klä sin första julgran =) mysigt! Vi ska få en gran från Janne och mamma.

Hoppas inte L river ner hela granen...skulle vara hemskt. Får kanske bygga ett staket runt med larm.



Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards