ingopingo

Alla inlägg den 13 november 2012

Av INGO - 13 november 2012 19:07

Idag har Monica och Jossan varit över hos oss och fikat. En maaaaaaaaaaassa kakor.Fick ge bort några stycken till mamma, annars skulle jag nog äta upp alla.

Graviditeten då?

jo den är rolig underbar och alldeles alldeles....SKIT JOBBIG =) Inget illamående men magen är känsligare den här gången. Så fort jag bär något eller gör något tungt. Skriker magen NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Första barnen då kunde jag göra allt sånt utan problem. Men den är kanske extra känslig efter allt man gått igenom kanske.


I morgon ska jag faktiskt jobba, även på torsdag. Så A ska vara hemma med L.

Jag har sprääängande huvudvärk just nu, hoppas det går över till i morgon, annars blir det drygt. Jag har nackspärr....det kanske är anledningen.


Messade med min kusin idag, dom bor i Schweiz, har aldrig varit i Sverige. Dom lovade att komma efter deras bröllop som är i juli. Längtar tills dom kommer! Tyvärr så har jag precis fött en bebbe (förhoppningsvis) så vi kan inte gå på deras bröllop i italien.


Nej nu ska jag...inte göra något


L läser bok och vill att jag berättar vad som finns på bilden. Det tar ett tag innan jag fattar att det faktiskt var en hund bland fåren....=)


 

Au revoir



Ute

Av INGO - 13 november 2012 10:13

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards