ingopingo

Alla inlägg under december 2013

Av INGO - 29 december 2013 09:27

Av INGO - 29 december 2013 07:26

Sista dagen idag sen är A ledig. Då ska jag sova...å vad trött jag eeehhhhh!
L sitter i sängen och kollar på film. N är uppe med tuppen.
Idag blir det middag hemma hos mormor och Janne, ska bli gott !

Av INGO - 28 december 2013 13:59

Av INGO - 28 december 2013 09:33

Av INGO - 27 december 2013 15:02

Idag har jag fan i mig fått nog!!!
Efter att ha läst om en pappa från Syrien som förlorat sina söner efter att dom försökt fly från Syrien för att få ett bättre liv... Han har nu kommit till Sverige och hoppas få ett bättre liv här. Nu får man ju verkligen hoppas att Sverige inte kastar ut dom när dom väl kommit till ett land utan krig. Men det kostade han sina två söners liv.
Mitt hjärta började värka idag när jag läste artikeln. Jag måste hjälpa till nu. Inom kort kommer jag samla ihop grejer, baka och sälja här på torget sen kommer jag fan i mig åka ner personligen till denna man och hans kvarvarande son och fru och ge dom pengarna och kläder vad som helst!
Jag kan inte sitta och titta på.
Det är inte paradis att komma till Sverige utan pengar och inte veta vad som händer med ens liv och med den sorg han och hans familj bär på. Ingen kommer frivilligt till Sverige och ingen går igenom en flykt i onödan.

Om det finns någon som vill vara med att bidra tas det gärna emot. Pengar eller saker som jag kan sälja.
Skriv en kommentar till mig så kan ni få uppgifter. Jag publicerar inte kommentaren.

Det är sjukt orättvist att vissa människor har det så bra som vi och andra får offra sina liv som den här familjen fått gjort och det enda dom vill ha är frihet.

Av INGO - 27 december 2013 09:35

Har visat några tidigare här kommer resten.
Djuren är såna som man hänger på väggen och fågeln är en nattlampa.

Tack så mycket!

Av INGO - 26 december 2013 22:55

Har ääääntligen skruvat ihop en skolbänk med tillhörande stol...tog ett tag...alltså är jag samma person som förr? När jag var ung var jag grym på att skruva ihop...nu!! Är jag helt puckad? Fick skruva isäääär tre gånger? Snälla vad kan jag skylla på jul? Småbarnshjärna?ätit dålig middag?godishjärna?
Men jag skyller på beskrivningen som visar denna bild? Då fattar ni nog att resten av beskrivningen är helt obegriplig....
Men hur kan man ha med en del som du ska slänga?

Här är resultatet :)
Tyvärr bjuder jag inte på en bild på mig...men jag slet mig i håret ngr gånger...

Av INGO - 26 december 2013 13:20

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards