ingopingo

Alla inlägg under december 2013

Av INGO - 24 december 2013 09:40

     

Ett paket på får barnen öppna på morgonen så att dom är tysta fram tills paketöppningen efter Kalle Anka =)

Här regnar det och är 7 plus grader....

grattis Erika på födelsedagen!!!!!!!

Av INGO - 23 december 2013 22:27

Av INGO - 23 december 2013 18:53

   

Kusinerna =)

Av INGO - 23 december 2013 12:58

Två hundar och två barn härlig dag:)
Natten var ju rätt spänd om man ska försöka sätta ord på den:)
Floyd var mysig men rätt spänd då han vandrade runt i sängen och försökte hitta bästa sovställningen...
Min mjölkstockning...herregud höll på att ta livet av mig i natt. Så jag var rätt spänd jag me.
Men lilla N saknar inte alls bröstet hon dissade det direkt. Nu halvskattar hon istället när hon ser flaskan. Så det gick ju super smidigt:)

Idag är det uppesittarkväll med A familj på hans pappas sida. Hela gänget kommer till oss så fullt hus blir det. Jag har inte börjat städa än för det är ingen idé med tanke på hur mycket barnen stökar till...
Så det är fullrulle vi hörs senare. Kort från middagen väntar senare.

Au revoir

Av INGO - 22 december 2013 17:34

Glömde bort att det kanske vore läge att handla mat till julafton...ops!
Idag kom Niklas på besök, en gammal kollega. Super skoj!
Vi kanske blir kollegor snart igen vem vet:) vem vet:)

Av INGO - 22 december 2013 00:42

Bästa investeringen på länge länge. Såååå himla skön! Värd varenda krona. Är lika fin efter tvätt i maskin.
Nu låter det som en reklamkampanj men jag älskar den så jag var tvungen att skriva det.
Vad ska jag annars göra när jag ligger i sängen med mjölkstockning. Har slutat amma och N visade precis sitt missnöje över det och mina bröst visade då empati med N genom att ge mig cement i brösten...alltså hur fan ska jag klara av det här???Den som aldrig haft mjölkstockning kan inte fatta. Hoppas det går över snabbt. Hoppas även att N ger upp dom också. Bye bye brösten...
Nu ska vi skåda dessa cementuppblåsta påsar förvandlas till två säckiga lökpåsar som inte har några lökar att bju på om man säger så....nada innehåll ja jag säger då det...
Någon som fött två barn som har fylliga bröst ? Någon ? Träd fram isåfall...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards