ingopingo

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av INGO - 3 mars 2013 19:43

L ville oxå ha en bäbis i magen. Han förstår hur jobbigt det är nu.
Det är min mage som kommer in i bild inte en täckjacka i storlek 60

Av INGO - 3 mars 2013 15:37

Idag har jag varit på stan och träffat Ann. Vi väntar barn samtidigt =) Bara 1 vecka mellan =)

Vi åt lunch och sen handlade vi lite nödvändiga grejer som kakor.....rengöringsgrejer m.m


Jag är heeeeeeeeeeeeeelt slut nu så jag sitter i soffan medans L och A är ute och leker i det fina vädret.


I julas fick vi en glassmaskin av A syrra som vi tänkte inviga i kväll. Spännande! jag har aldrig gjort egen glass. Minns att mamma och pappa provade på det någongång, kommer inte ihåg mer...=)


Jäklar vad bra "Andra chansen" var igår. Jag hejade på min favvo Robin, som gick vidare till finalen tillsammans med Anton. Herregud vad bra Anton var. Om jag hade varit 19 år igen hade jag inte frågat chans kanske men typ stalkat han på facebook kanske? Nu har jag ju inget facebook-konto men då hade jag nog fixat det =) Eller så hade jag kanske följt Robin lite extra....nej nu kan jag inte bestämma mig. ...Ähhh släpp det, jag blir ju 33 år i sep så jag får nöja mig med Tommy körberg och gänget......Det är väl dom som ligger under kategorien "Ok att tycka e snygga"


Solen skiner så härligt ute, synd att kylan dödar än när man går utanför dörren. Vindarna är så kalla att man får ilningar i tänderna om man rååååkar ha liiiiite öppen mun.

Sen undrar jag en sak. Hur kan man få sten i skon när man precis har tömt den plus att man har uppsvällda vader så ingen glipa finns för en sten att hoppa in.....ÄNDÅ!! kommer det sten in i skon??? Kan någon förklara det för mig?!


L hade skoj i går kväll....humor på högsta nivån =)

 





Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards