ingopingo

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av INGO - 25 mars 2013 19:42

Man går ju inte bara upp i vikt när man är gravid utan man får även en massa hormoner...dom har flödat i massor denna graviditet....Tyvärr....Jag har dock inte haft många "måsten" men idag fick jag en ny grej som gjorde mig besatt. När diskmaskinen är klar öppnar man luckan och en ånga kommer ut. Shit asså jag ville inte gå bort när den kom upp mot mitt ansikte, jag ville typ öppna munnen och äta ångan! Jag vet att jag låter helt galen nu,men om man tänker på vissa som vill äta målarfärg och tugga i sig betong känner jag mig någorlunda normal....:) jag gick även förbi tvättstugan och kände lukten, jag ville bara stanna och lukta...haha! Sjukt!

A spelar innebandy ikväll så jag och L och Ingo myser i soffan. Kollar på traktorer på datorn....L gillar det:)

Av INGO - 25 mars 2013 09:08

Mormor skulle varit barnvakt idag men hon var hos syrran igår och blev smittad av deras magsjuka...så vi får ta med L till sjukan idag där vi har en tid under dagen. Men det ska nog gå bra.
Idag är A ledig, det e så skönt att få avlastning när man är höggravid.



Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards