ingopingo

Direktlänk till inlägg 10 maj 2013

Så här nära kan vi komma varandra ibland...

Av INGO - 10 maj 2013 17:42

Magen håller oss isär =)Eller är det min vita arm som gör A rädd för att komma nära???? herregud....

Pussa och posera samtidigt är inte det lättaste...glömde vara snygg! =)

L har precis ätit middag och nu cyklade han och A till stan för att köpa lite grejer.

 

   

Idag kom mamma över för att visa sitt nya läppstift


- Alltså nu köper jag aaaaaldrig mer ett billigt läppstift! Titta va snyggt det här är, kostade 350 kr...

Jag: Mäh skämtar du eller, skulle aldrig köpa ett läppstift för så mycket pengar.

- Jooo bara att veta att det är dyrt känner jag mig snygg i det. 


Idag när jag skulle till fiket och ut för andra gången på två-tre veckor.

Jag ringde efter taxi idag och bad att få bilen dit jag stod.

- Vi får tyvärr inte köra in där

Jag: Men jag kan ju inte gå?

- Jaha är det färdtjänst, jag skickar en buss

Jag: Va?? Nej vad räknas som färdtjänst? Ja jag är typ handikappad just nu och är runt trettio och gravid med foglossning...

- Nej det är inte färdtjänst, men nu kan jag inte byta bil på dig, det kommer en buss

Jag: Ok??

- Kan du ställa dig vid handelsbanken? 100 meter bort?

Jag: Nej jag kan inte gå, ni kunde ju köra mig hit?

- Jag ber taxichauffören ringa dig så får ni lösa det.


Sen när han kommer....jag skämtar inte...en minilastbil som man drar in rullstolar på. Vad vill gud mig?

Jag kom knappt upp för trappan som var till dörren 5 meter upp sen skulle jag ner också. Varför fick jag en handikapp buss? Var dom tvungna att ta mig på orden? Var det någon som såg mig kliva in i den? Var jag snygg när jag klättrade??

I bilen var Aircondition sönder så det luktade gammal lampa och svett plus att jag fick panik över hettan.

När jag skulle ut frågade han om jag ville ha hjälp

Jag kände bara röööör mig inte!!!!!!

Jag: Nej sa jag och klättrade ner.....

Taximannen:  - Ring om du ska till förlossningen!!!!!!!!!! =)

Jag: Jag vänder mig om med ett fejksmile och vinkar

Innerst inne tänker jag ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅK!!! Jag vill inte att någon ser mig hoppa in i den bussen igen! Om jag åker till förlossningen så hyr jag en porsche!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Puh.....









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards