ingopingo

Alla inlägg under juni 2014

Av INGO - 26 juni 2014 23:30

Barnen har varit sjuka hela veckan. Febern har kommit och gått hos dom. Nu har N feber igen...;(

Jag jobbade över rätt rejält idag...
Upp tidigt ändå i morgon...komma hem 21.30 " :)

Zzzzzzzzzzzzz

Av INGO - 25 juni 2014 17:40

Barnen har gjort pizza där hemma! Jag saaaaaknar er!!!!!!!!!
Tåget...RULLAAAAA!!!!
Det blir vår födelsedagsmiddag, hemlagad pizza!
Puss min son! Bjöd jobbet på fika idag för att han fyllde år idag:)

Av INGO - 25 juni 2014 06:01

Min kära underbara son fyller år idag.

Tänk att det har gått tre år sen du kom till oss.

Du har givit oss så mycket kärlek under dom här åren, tack för det min underbara son.

Jag älskar dig obeskrivligt mycket.

Stå ut med att jag aldrig kommer släppa dig

Kommer alltid finnas här för dig


Grattis på födelsedagen L

Mamma, pappa, N och Ingo älskar dig du är världens bästa son och storebror

     

           


Av INGO - 24 juni 2014 13:56

Jag jobbar kväll idag!!
Det är speciellt :)
Hann träffa barnen på förmiddagen.
Dom är febriga båda två:(

Av INGO - 23 juni 2014 06:10

 


Då var det dags att jobba igen.

Har sovit tre timmar

Barnen är sjuka plus att jag kollade på matchen som slutade 23. Då började dom hosta och greja. N har feber...=(

Så det blir jobbigt att åka ifrån dom.


Igår spelade Algeriet sin andra gruppspelsmatch i VM, dom krossade Sydkorea med 4-2. Sjukt skoj!

Så nu får vi se vad som händer. Ryssland möte på tur. OM dom vinner mot Ryssland går dom vidare till åttondel och där står Tyskland som en mur och väntar, som Algeriet måste besegra med mirakel måste jag nog säga =)


Idag har jag koll på vad som väntar på jobbet, så det blir kul att fortsätta med uppgiften som jag lämnade i torsdags. Det har varit långledigt nu, men det gick snabbt må ni tro.


Lill-syrran har sålt sin lya nu och köpt en ny med sin kille. Weeee vad kul!

Så jag ska över dit i veckan tänkte jag och kolla läget. Hjälpa till att rensa (ta med mig fina saker hem) hehe!

Om du hjälper mig med flytten så hjälper jag dig ;)

Jag har flyttat så många gånger nu så jag har förbrukat alla mina flyttkontakter/vänner =)

Det blir nog till att flytta själv i september. Alla vänner! om jag ringer i september, svara inte om ni inte vill hjälpa till =)

Det är inga trappor!!! ;)


Nej nu måste jag fixa till min kända look och fånga dagen ;)


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards