ingopingo

Alla inlägg under juni 2014

Av INGO - 9 juni 2014 09:09

Idag är det fantastiskt i skogen.
L har springtävling på förskolan :)
Han laddade med vatten ost och yogurt:)
Får se hur det går :)
Idag är det Kontraktsskrivning på vårt hus. Skönt att få det gjort

Av INGO - 8 juni 2014 22:48

Vilken dag...

Haft fullt upp med att hälsa på, kalas och slänga sopor på återvinningen samt sälja grejer på loppis...och en timme på en olycksplats då jag fick vara med om en hemsk olycka strax efter återvinningen...En ung kille åkte moppe och blev påkörd av en bil, flög så in i heeeelvete.....

Jag hoppade ut ur bilen och sprang fram och hjälpte så gott jag kunde. Ska inte berätta mer om det. Han kunde prata tack och lov men en del brutna ben. Ambulans och helikopter kom... Resten låter jag vara osagt. Ta hand om era barn och familjer...pust


 

Av INGO - 8 juni 2014 15:25

Av INGO - 7 juni 2014 19:31

L spenderade dagen hemma hos mormor. Dom var ute heeela dagen och han pratar om det fortfarande.
Han älskar lekparker! Åh va lycklig han var.

N somnade för en halvtimme sen och jag har hunnit med att "jobba" med mitt extra knäck. Det gick snabbt!:)

Köparna var här idag och dom vill bara flytta in nuuu:)
Vi vill också flytta nuuuuuuu!
Men tyvärr måste vi vänta till i slutet av september.

Av INGO - 7 juni 2014 13:29

L blev hämtad av mormor idag
Dom skulle till 4H och leka och sen äta på mc Donalds.
Nu är vi påväg till mormor för att hämta hem vår älskade son som jag har saknat sjuuuuukt mycket!!!!!!!

Av INGO - 6 juni 2014 18:33

Vi träffade Stina och gänget i Stadsparken, lekte lite sen begav vi oss till mormor och janne för att fika
Nu är vi hemma igen:)
A klipper gräset för i morgon kommer dom som vill köpa vårt hus hit!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards