ingopingo

Alla inlägg under december 2014

Av INGO - 18 december 2014 07:06

Var och åt julbord igår. Alltså min nya favorit är rödbetssallad. Jag smakade på det första gången förra året och fastnade direkt. Tänk att det tog 33 år att komma på det...sorgligt:)

Det var super trevligt igår. Har flera underbara människor som jag lärt känna. Super kul. Dom tyckte mitt nya företag verkade toppen också så det känns kul.

Idag har vi ingen bil för den tog A i morse när han försov sig:)

N har feber idag för tredjedagen i rad. L är fri från feber men e hostig.
Friska lagom till jul så vi klagar inte:)

Av INGO - 16 december 2014 16:33

   

Av INGO - 16 december 2014 10:12

Hoppas ni kan bli lite friska nu! Kram

Av INGO - 16 december 2014 03:59

Att ha ett jobb första tiden i barnens liv är verkligen ingen idé. Sjukstuga...hosta,feber och lite snor. Den här hostan är verkligen jobbig för dom. Nu är det bara jag som inte har varit sjuk så det kommer väl lagom till helgen. Ni som försöker få tag i mig i morgon vet att jag kommer sova...trött
Just nu sitter N upp och kollar på Daniel Tigers kvarter på iPhone...
Inga tecken på trötthet...
Hon har precis fått Ipren...jag hör hur L kämpar med sina hostningar i rummet bredvid.

Av INGO - 15 december 2014 22:56

Idag åkte barnen in till stan för att köpa fler fiskar. Så nu har vi sammanlagt 12 tror jag. :) mysigt och kul faktiskt.
Ingo har fått konkurrens ...mera konkurrens. :)

Sen slog jag in en massa julklappar som jag la under granen. Sa till barnen att tomten hade lagt dom där för att dom hade varit så snälla. L blev helt "ok ok ja men jag är snäll" :)

Men just nu ligger båda barnen med feber. N insjuknade precis nu innan jag la mig. L hostar ihjäl sig så det blir en sömnlös natt ...igen och igen.

Av INGO - 14 december 2014 18:08

Nu är granen här och den blev ju jättefin!
Mormor har precis varit här och lämnat julklappar. Det kommer bli fullt:)
Just nu njuter vi av lite popcorn och sport.
L och N är hemma från dagis i morgon för L har fortfarande feber.

Av INGO - 14 december 2014 08:38

Stackars L han har hostat och haft jättehög feber. Hans hud kunde jag knappt röra.
Jag har inte heller sovit men L har haft det jobbigt.
Så nu är A och L deckade. Men L kan iallafall dega lite.

Idag ska vi få hem en gran!!!!!! Jippi!!!!!!!!!!!!!!

Av INGO - 13 december 2014 21:30

Super sjuk:( L har feber
Han kämpar med att kunna sova nu.
Å jag kommer inte kunna sova. Han får såna andningsuppehåll när han somnar. Måste ha koll på honom. Han blir täppt överallt liksom.

I morgon blir det bara till att hämta granen. Sen blir det till att pynta.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards