ingopingo

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av INGO - 3 februari 2014 22:38

Lilla N bankar på den mest, men snart så förstår hon;) Nu har hon 11 dagar kvar att gå precis som L gjorde vid 9 mån.
Men det kommer inte bli så för hon älskar att krypa så hon övar inte på att gå längre. Hon "spring"kryper jämt. Super nöjd att hon kan ta sig överallt. L kröp aldrig utan han stod bara. Sen gick han:)

Ok ok! God natt

Av INGO - 3 februari 2014 22:31

Glömde skriva om Melodifestivalen i lördags. Jag kämpade med att höra alla låtar när barnen vägrade somna.
Jag hejade ju på Linus Svenning. Han är en riktigt bra kille med hjärtat och rösten på rätt plats. Han gick till andra chansen. Yohio och Ellen vann, båda var bra men jag skrek inte av glädje precis när Ellen gick vidare...
Sen programledarna var absolut grymma. Svårt att mäta sig ned Gina som var föregående år...men Nour är duktig.

Det var det hele:)

Jag måste sova nu. Tung dag idag. Prestera tar på krafterna. Ungarna tog mina sista krafter för idag.

Sov gott

Riktigt fin inredning på caféet idag. Pax för att inreda mitt hem så!!!!syns verkligen inte på bilderna, men det var fint!

Av INGO - 3 februari 2014 15:26

Mamma A la ensam:)
Måste fylla på magen så jag kan prestera lite senare:)

Av INGO - 3 februari 2014 12:09

Fick ett samtal igår kväll åker iväg på äventyr idag:)
Ska bli skoj:)

Av INGO - 3 februari 2014 11:07

I fredags när jag var in en sväng på ett jobb sa en kollega...
"Jaha när är det dags för dig?"
OCH TITTADE PÅ MIN MAGE!!!!!!

Så snygg är jag.....
Puh......
Tur att man ser ut som en fotomodell i övrigt....eeee not!
Haha

Av INGO - 3 februari 2014 05:34

Snacka om töntigt! Men väldigt nödvändigt!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards