ingopingo

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av INGO - 18 februari 2014 22:37

Droppade precis i lite revaxör i örat
Läkaren sa nämligen senast att du måste fixa öronen det är mycket vax...
Köp revaxör...
Och det har jag gjort nu....
Men det är ju obehagligt för jag hör inget..,,och nu ska jag sova och har tagit ut linserna...så jag ser inget heller....
Så jag hör inte och jag ser inte....:( läskiiiiigt!!!!!!!
Tur att man kan messa:)
Sov gott!!!!!

Vaaaa sa ru????
Vart är du??????

:)

Av INGO - 18 februari 2014 20:11

Alltså hur är det möjligt? Årets farmen har verkligen fått med alla möjliga människor....
Jag sitter klistrad varje gång programmet sänds:)

L sover men tyvärr så är N piggare än nååågonsin.

Äntligen så har jag och A kommit på en ny grej (jobbrelaterat)Mer info om det får ni när vi blir framgångsrika inom området ;)

Vad mer?.....
Jo! Jag måste ringa mamma och gå ner 5 kg.....
Tänk om man kunde gå ner i vikt för varje samtal man ringer, hade varit gött! Hur länge kan man säga "mamma kilon?" När övergår det till Fetma?

Av INGO - 18 februari 2014 17:52

Idag har vi gjort fotavtryck och handavtryck med målarfärg. Det gillas av L. Han hoppade precis in i duschen och det enda jag hör är ett asgarv när A försöker få bort färgen under fötterna. Han är så kittlig :)
Hjärtat har han gjort på dagis:)

Det har varit en fin dag men ändå så jääääkla trött! Men jag är lite småsjuk så det e inte så konstigt.

Jag ska jobba i helgen, det ska bli skoj!:)

Av INGO - 18 februari 2014 10:31

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards