ingopingo

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av INGO - 23 februari 2014 11:57

Vi väntar på att pappa ska komma hem:)

Av INGO - 23 februari 2014 09:24

Jag kunde inte riiiiiktigt se Mello igår för jag var på 40 års firande. Vi var på en restaurang (med tv:) såg Alcazar....
Vi åt väldigt good mat och skrattade gott. Tack för skrattanfallet Annika:) underbart!

Har suttit och kollat på reprisen av Mello idag. Patric du har smak du. Alcazar gav mig gåshud. Dom skulle verkligen ha en chans i Eurovision om dom får med sig discokulan och att Andreas tar på sig mer glitter.
Anton...ja du är så fin. Grym låt mestadels men ärligt är det ngn som lyssnar på låten när man ser han dansa?

Tyvärr så är mello inte alls bra i år om man ser på programledarnas val att inte ha glitter på sig. Det drar ner stämningen. Dom som personer och det dom gör annars är toppen. Gillar dom båda...
Men vem är jag att recensera?
Jag kanske e bitter? Jag vill ju stå där:)
Om det är ngn som känner någon i mello. Be dom kontakta mig:) Sverige behöver...mig:)

Idag står det "inget" på menyn. Önskar jag kunde sova en stund.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards