ingopingo

Alla inlägg under oktober 2015

Av INGO - 15 oktober 2015 12:21

Solen skiner i Oslo

Av INGO - 15 oktober 2015 11:33

     

Hej allihopa!


Sista dagen i Norge. Igår var det sååå fint väder och jag fick se slottet och parken i närheten.

Åt Tapas på kvällen och ummgicks med det norska gänget. Super trevliga och härliga människor.

Idag vid 15 åker jag tillbaka till Sverige. Planet går 18. A och barnen ska komma och hämta mig. 


Ska bli sååååå kul att träffa barnen. Jag skulle aldrig kunna ha ett jobb där jag reser...panik


Sedan har jag bara wi-fi på mobilen så jag får inga sms när jag är ute och rör mig på location. Känner mig så lost!

Beroende eller vad.


Jag åker tillbaka till Sverige med en smartare hjärna, ska förmedla allt vidare till mina kollegor i Sverige allt som jag lärt mig här i Norge=)


Snart lunch jag e sååååå hungrig. Här i Norge äter man inte lunch på samma sätt som vi gör i Sverige. Jag ska alltså gå iväg och äta ändå för jag klarar mig inte på frukost =)


Ha en fin dag

Av INGO - 15 oktober 2015 08:13

Igår kunde jag inte lägga upp några bilder. Ska försöka igen under dagen.
Längtar hem nu...
Hotellfrukosten var sån besvikelse herregud. Tur att jag hade godis på rummet:)

Av INGO - 14 oktober 2015 15:31

Jag klarade mig ända fram:)
Nu har jag suttit på kontoret hela dagen och jag är så trött och utmattad. Först en natt med en orolig hjärna eftersom jag glömde passet. Flyget var försenat pga fel på motorn...jag som är flygrädd dog ju då. Sen var det för dimmigt för att landa så vi fick flyga runt flygplatsen tills det blev bättre sikt.
Vi kom fram och taxichauffören körde efter mig eftersom jag glömde mobilen i bilen... Gaaaaa
Nu ska jag in på ett till möte. Vi hörs senare.

Av INGO - 14 oktober 2015 06:44

Då var jag påväg! Till Oslo!
Saknar barnen

Av INGO - 13 oktober 2015 23:34

Hoppade upp precis i ren panik!!!!!
Glömde passet!!!!
Efter några sms fick jag reda på att det funkar med körkort!!! Tack gode guuuud!!!!!!!
Nu måste jag köra mindfulness för att lugna ner mig. Super uppstressad!!!!

Av INGO - 13 oktober 2015 22:23

Sen jag var liten har den här läskiga dockan funnits i mitt liv. I mammas också...det är hennes gamla docka som hon hade när hon var liten. Så den är ju 150 år. Super läskig,har alltid varit rädd för den. Nu låg den på madrassen på golvet nedbäddad på min plats,haha mamma är rolig ibland. Så nu ska jag försöka att inte drömma mardrömmar.

Håret ni ser på bilden är inte mitt utan det är Floyd,ni vet the dog!:)

Taxin kommer tidigt tidigt i morgon time to sleep!

Hörde precis läskiga ljud...kommer inte kunna sova.....

Var länge sen jag bodde i stan:)

Tack för fikat idag Jossan!!!Barnen blev glada!!

Av INGO - 13 oktober 2015 19:35

Eftersom planet går så tidigt sover jag i stan i natt. Sjukt jobbigt då jag förlorar tid med barnen:( speciellt jobbigt när man tror att man ska krascha, så flygrädd som jag e. Åka flygplan själv....usch! Men nu är det bara att göra det. Jobb e jobb!

Saknar dom redan?

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards