ingopingo

Alla inlägg under oktober 2015

Av INGO - 10 oktober 2015 20:03

Vi har ätit mat och chillat
Trött sååååå trött idag!

Tur att det är söndag i morgon och inte måndag.

Av INGO - 10 oktober 2015 14:22

Jag är så trött idag.
Åkte hem med sista tåget så det var skönt att få vakna upp hemma.
Idag är Ingo hos mormor och farfar åkte hem inatt när vi kom hem.
Barnen hade skött sig så det var skönt att höra:)

Benjamin Ingrosso sjöng igår och det var så himla bra. Sen stötte jag på Martin Lidberg som precis börjat hos oss. Så bra kille. Det var många profiler som kom och sa hej samt flera kändisar som vill komma till oss. En favorit som jag har är Nassim Al fakir, han är så bra person.
Idag kommer Nadia och Nasima hit och hänger. Vi ska nog köpa lite pizza och godis och bara slappa.

Noelle sover just nu. L är ute med A och monterar ihop studsmattan. Nu är det snart vinter så det ät dags att ta ner den så den håller sig fräsch tills nästa sommar.

Av INGO - 9 oktober 2015 20:33

Han sjöng din senaste singel. Jag fick gåshud.

Av INGO - 8 oktober 2015 21:29

Idag hade vi fredagsmys fast det var torsdag. För både jag och A är borta i morgon på enskilda tillställningar. Så farfar ska ha barnen och sova över.
Det blir spännande. Men dom gillar farfar så det kommer gå bra.

Jag ska sitta uppe en halvtimme till sen måste jag sova. Sena kvällar är det slut på nu. Måste lyssna på hälsan.

Gud vad jag älskar barnen,värker i mitt hjärta när jag tänker på dom. Så tacksam för att dom finns.

God natt på er
I morgon är det full fart. Kommer blogga från vår pressrelease med många många bilder.

Av INGO - 8 oktober 2015 08:11

Den här tjejen! Hon finns där för mig varje dag! Tack för att du har Ingo varje dag som jag jobbar.
Tack tack tack!!!!!du är bäst!!!!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards