ingopingo

Alla inlägg under januari 2016

Av INGO - 28 januari 2016 09:16

Av den här mannen som bygger barnens lego:)
Älskar dig

Av INGO - 27 januari 2016 09:42

Så skönt för då kan man vara helt osminkad och ha mjukisar på sig. Sååååååå härligt.

Av INGO - 26 januari 2016 16:02

i morgon jobbar jag hemma. Tanken gör mig så otroligt lugn i själen. Ska bli sååååå skönt att slippa pendla 4 h.
Börjar tära,men vill egentligen inte påverkas av det då jobbet är skoj.

Idag fick jag reda på att en kompis från norr:) kommer ner till mig i helgen. Ska bli såååååå kul. Vi ska ut och äta middag plus prata prata och prata. Härligt underbart:)

Snart är jag hemma hos familjen vilket är ännu bättre.

Av INGO - 25 januari 2016 06:36

Sjukt va tiden går fort.
Idag fyller den här Donnan år. Min stora syster blir 40 år. Tre barn,villa,bil:)
Grattis syrran
Hipp hipp hurra hurra hurra hurra

Av INGO - 24 januari 2016 15:50

Idag har vi bara hängt och pysslat.
Såååååå skönt att bara vara hemma. I Love it!

Av INGO - 24 januari 2016 12:27

Léon: Jag vill ha fyra tatueringar på armen. Då blir jag ännu starkare.
Jag: Blir man stark av tatueringar eller vadå?
Léon: Ja!
Jag: Blir man!?
Léon: Ja av tatueringar och av köttfärs

Av INGO - 23 januari 2016 22:53

Eftersom vi var på kalas hos syrran somnade barnen i bilen i två timmar. Så därför la dom sig för en timme sedan. A gick och la sig 20.00 vilket han behöver då han har långvecka på jobbet. Han är så himla duktig som orkar med allt. Alltid lika glad.

N har som sagt slutat med blöja när hon sover. Det var för tre-fyra veckor sedan hon själv sa. " nu ska jag inte ha blöja" jag sa "nej inte än" tänkte mest på att jag inte orkade tvätta lakan dag ut och dag in.
Men hon har kissat på sig en gång sedan dess. Otroligt starkt av henne.

I morgon måste jag uppdatera hennes "när jag var liten" bok. För hennes skull och för mitt minne. Hur hon var när hon växte upp.

I morgon är det redan söndag. Vart tog helgen vägen? Veckan som kommer är uppbokad kan man säga. Gör i princip något varje dag.

Nu sover alla
Borde också

Min prinsessa

Gjorde ett hjärta till A när han åker i natt.

Av INGO - 23 januari 2016 19:12

Tack för kalaset idag Noah.

Yngsta kusinen Elise

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards