ingopingo

Direktlänk till inlägg 7 september 2016

Familjefejd

Av INGO - 7 september 2016 18:43

Dom flesta av mina vänner vet om min situation gällande min mans släkt. Det är ingen hemlighet. Min mans släkt.....Mina barns släkt.
Ett par stycken som farmor och moster och farmors sambo stöttar Sverige Demokraterna. Klappar folk på ryggen som predikar om SD,säger rasistiska uttalanden och mobbar ut än genom att inte heja. Så jag har valt att ta avstånd från såna vidrigheter. Det har även resulterat i att jag tagit barnen från dom. Om man kalmarit för idiot eller dum i huvudet får man ta konsekvensen till det...inte träffa mina barn. Inga rasister eller människor som tillåter rasism ska vara nära mina barn. Så länge jag lever kommer jag strida för människorsrätt.
Synd för Adam som kommer i kläm. Men han har kontakt med dom så ingen skada skedd. Typ!
Jag njuter av varje sekund som jag slipper ha dom i mitt liv. Man ska förtjäna att vara farmor man ska förtjäna att vara moster osv. Dom förtjänar inte att vara det så jag har gått min väg.

Känner mig stark
Stolt och rakryggad

Mina barn ska leva med ett tankesätt att hjälpa andra och se människors lika värde.

När dom fyller 18 år kan dom kontakta dom om de vill.
Men förhoppningsvis är mina barn goda människor så de kommer låta bli.

Jag behöver inte kränkning,rasism i min närhet hos min släkt och familj det räcker att samhället har det. Det räcker att jag får höra skit slängandes efter mig på stan. Exempel som jävla utlänning stick hem." Osv....
Jag ska inte behöva ha diskussioner i hemmet det är ju sjukt.

Var tvungen att skriva av mig idag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards