ingopingo

Alla inlägg den 1 september 2012

Av INGO - 1 september 2012 22:57

             

Cirka iskallt ute

Av INGO - 1 september 2012 12:55

Vi hann gå till Gamla Stan

När vi gick hemåt kom ovädret. Det öste ner. Tur att L hade skydd i vagnen. Däremot blev jag och A riktigt blöta, vet inte om det syns så bra på bilden. Det är iiiiiis kallt ute nu!

Viva Spain! Prutt!

           

Det enda positiva med dom här bilderna är att jag ser ut att ha smala ben på denna, jippi! Det lönar sig att äta croissant och cola varje dag. Mitt ena öga var visst inte heller med på min pose.....haha!

Idag blir det alltså inge sol........OKEJ MEN DET ÄR LUGN! VI HAR JU VARANDRA OCH DET ÄR JU HUVUDSAKEN!!!!!

ELLER NÅGOT SÅDANT!!!!!!! =)=)=)

Au revoir

Av INGO - 1 september 2012 08:54

Mamma ringde mig idag heeeela vägen från Sverige

Mamma: hej du.....vad har jag för nummer, ska ladda på min mobil

Jag: (så sa jag numret)

Mamma: Är det verkligen mitt?

Jag: (Ja men du vet ju inte ditt nummer, hur kan du ifrågasätta? =) )

Mamma: Okej! tack



Idag ska vi bestämma oss för om vi ska avboka resan hem till Sverige och förlänga semestern. Vi har pissväder och nu börjar det kännas irriterande, så vi ska kolla andra flyg hem nu....Vi får se..Man vill ju få sol om man åker utomlands!  

Nu ska vi äta frukost....INNE!

Ha en bra dag

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards