ingopingo

Alla inlägg den 28 september 2012

Av INGO - 28 september 2012 20:14

   

Hur sätter man ditt ett regnskydd egentligen?

kan ungen andas?

Det ser inte helt rätt ut ju!......


Idag så lyckades vi sälja bordet. Jag vill dela med er av hur en riiiktig affärskvinna jobbar, alltså JAG!

Vi hade lagt ut bordet för 1500 kr.


Jag: Hej hej! Här är bordet

Han: Okej, det ser jätte fint ut, det blir jätte bra

SEN BACKAR KILLEN BAKÅT OCH HÅLLER PÅ ATT SLÅ IHJÄL SIG I TRAPPEN! Stackars kille!

Han: Det är ju liiiivsfarligt med den här trappan!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag: Shit ja herregud! ja men vad bra att du gillar bordet.

Han: Hittade ett bord för 600 kr först men jag hann inte köpa det förän det var borta. Ska ju flytta till höghusen här en bit utanför stan. Behöver verkligen möbler!

Jag: jaha.....ja men ska vi säga 1000kr då?

Han: För allt?

Jag: Ja 1000kr för allt!

Han: Okej, absolut!


Vänta! Vem är det som ska pruta? JAG PRUTADE PRECIS PÅ MITT EGET BORD?

Jonas: Jätte snällt. kan jag komma i morgon och hämta det, ska nämligen flytta i morgon

Jag: kom när du vill jag är hemma.


Så går det till när jag ska sälja saker...jag prutar! Shit va värdelöst. =)


Au revoir



Av INGO - 28 september 2012 08:19

Idag ska A jobba extra...och i morgon...men det är ooookeeej!


Syrran kommer idag så jag får sällskap!

Vi försöker sälja vårt gamla köksbord på blocket, vi  har fått ett par mail så jag hoppas någon av dom kommer idag och hämtar det.


Usch vad jag mår illa idag....

 

L försöker hjälpa Ingo med em sak....gullungar!


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards