ingopingo

Alla inlägg den 30 september 2012

Av INGO - 30 september 2012 19:10

Inte så bra bilder från mobilen, men här är mina senaste inköp

      

L har precis somnat. A har åkt iväg och handlat lite.

I dag hälsade vi på Linda och Kjelle. Tack för att vi fick steka korven hos er =) Jätte god efterrätt! Bra jobbat Linda.

Kjelle, tänk att du hittade din husmor (TACKVARE MIG)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Vi var även på husvisning i området. Potential...potentisal...hur stavas det? Äh, vi såg att det kunde göras fint i huset. Inget drömhus direkt men vi kommer avvakta och sedan lägga ett bud om det passar budgivningen.

Förra budgivningen la vi oss. Så nu får vi se hur det går.


Min mage växer (som ni ser på bilden nedan) jag har mått illa idag och min skalle är så yr!

jag är spänd för i morgon, det är dags för ultraljudet. Såååå spännande. Ska jag kanske köra live-cam därifrån?

Haha nej! Men jag ska berätta allt för er sen. Tänk att man ska få se lilla bebben sprattla i magen. Hoppas "han/hon" lever och mår bra.


Nej nu måste jag försöka förvirra min illamående, blääääää! Väntar på X-factor yeeah!


Au revoir

Av INGO - 30 september 2012 17:14

i morgon får jag reda på hur långt gången jag är:)spännande!

Av INGO - 30 september 2012 15:05

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards