ingopingo

Alla inlägg den 24 september 2012

Av INGO - 24 september 2012 21:10

 

Var hos min nya barnmorska idag

Super! Vilken kvinna =) Jag kände mig verkligen välkommen och omhändertagen. Hon skulle göra allt för att jag skulle må bra denna graviditet. Jag har varit yr och trött sen jag blev gravid, det visade sig vara lågt blodtryck, så då vet jag varför. Måste dricka mera vatten, usch va dålig jag är på att dricka.

Huset släppte vi till någon annan lycklig människa. Känns såklart tråkigt...men jag kände inte att det var rätt i min magkänsla. Jag hoppas att vi kan hitta något annat. A vill verkligen bo i hus och jag ska försöka uppfylla den drömmen.

Så idag har det varit många tankar och mycket snurriga funderingar.


Au revoir

Av INGO - 24 september 2012 09:22

Är på g till barnmorskan

Sjukt tråkigt men nödvändigt antar jag.

Har bytt ställe eftersom jag inte alls var nöjd med första då jag väntade L

Jag har kommit på att jag vill ha in namnförslag till bebben i magen.

Jag har inga bra alls! Vi har knappt några halvbra.

Så snälla ge mig lite förslag!!

Angående husköpet så blir det nog inte av

Jag har ångest över att behöva lämna lägenheten, jag kan inte se det positiva med hus.

Jag kan mest se alla kostnader som kommer rasa in när något går fel. Jag har för mycket på min neggolista för att köpa ett hus för ett par miljoner. Nej det måste kännas rätt.

Kommer det kännas rätt?

För huset är fint....

 

A och L är ute och leker så fick jag göra mig iordning i lugn och ro.

I morgon åker vi nog till syrran för att hälsa på. Ska bli kul! Så Kris! Kom dit så kanske vi kan fira födelsedagen då? Nej just jah, du jobbar väl till sent kanske....


Annars så är jag nyfiken på hur det går för Jossan, som är mitt i att sälja sin lya. Några mera bud??


Au revoir 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards