ingopingo

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av INGO - 1 januari 2013 15:38

Av INGO - 1 januari 2013 12:16

Den här kolan är helt klart den bästa "smyg-äta-kolan" det hörs knappt när man tar upp pappret. Ett tips så barnen inte hör!

Av INGO - 1 januari 2013 10:31

Idag håller L ställningarna med att fixa tvätten som vi har i överflöd. Just nu grinar han för att vi tog påsen ifrån honom....A gick ner och skulle börja tvätta.

 

Igår firade vi tolvslaget....sovandes...alla sov utom jag för jag vaknade av ett "krig" med raketer. Shiiiit va det sköts! Jaja nu är den dagen över och Ingo klarade sig verkligen bra. Stackars alla djur!

Idag ska vi inte gör mer än att tvätta sen skulle nog mamma komma över en stund. en bakis pizza för oss som var nyktra? maybe....


Vi fick en oerhört god middag igår, ojoj restauranglyx verkligen. Jag smakade inte ostron men A gjorde det för första gången...speciellt! Janne är en grym kock!


Nytt år har börjat och jag vill bli mer effektiv, positiv och driven. Känner att jag håller på att tappa greppet om det, inte bra. Sen ska jag efter förlossningen göra min kropp stark igen, inte sträva efter att bli smal utan stark och frisk. Sen ska jag....göra saker som jag vill göra.



Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards