ingopingo

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av INGO - 25 januari 2013 19:27

Då slår barnmorskan på stort! Och ger mig 1KOPP nyponsoppa i en mugg som är lika stor som barbies muggar i dockornas land?!?!?

Magnetröntgen visade INGENTING!!!!!!!!!!!!!
Så läkaren som kom till mig som jag ringde efter gav mig en diagnos på en gång utan att blinka. Mina magmuskler har pajat, kapputt är dom och det tar veckor att fixa till. Jag blir sängliggandes hemma sjukskriven. Inga barnlyft......

Skönt med en diagnos jobbig tid framför oss....hoppas han har rätt nu.

Av INGO - 25 januari 2013 17:26

Har haft så ont nu på eftermiddagen. Kom precis tillbaka från en magnetröntgen.... Kanske topp tre på det värsta jag varit med om. Började gråta hysteriskt fick liksom ingen luft där inne.
Så nu ligger jag på rummet, inte fått svar om vad det är. Smärtan får mig snart att ge upp. Värre än förlossningsvärkar... Jag orkar faktiskt inte med mer nu. 4 dagar av hård ren smärta som får mig att tappa andan för att det gör så ont.

Har själv ringt en läkare som inte jobbar på avdelningen, han e påväg nu..
Så nu får jag fixa egna läkare... Då kanske jag får svar.

Av INGO - 25 januari 2013 14:56

Men nu ska jag på magnetröntgen.....

Av INGO - 25 januari 2013 11:38

Tydligen känner 6 läkare inte till smärtan jag har. Jag verkar vara en annorlunda sort. Fast det visste jag ju.
Så nu skulle jag få dropp, jag citerar
- tills vi vet vad det är för fel. Jag har ingen aning så jag måste fundera lite. Men lägg dig så får vi se... Det e ju fredag också får se hur mycket vi kommer fram till.

Då kom jag in igår morse och ingen har blivit klokare på detta...
Dom skulle kalla på kirurg, så person nummer sju kanske vet.....
Dom ska köra in mig i ett stort rör och kolla hela kroppen.... Läskigt.... Jaja fan vad läskigt:(.......

Av INGO - 25 januari 2013 09:03

Tyvärr så blir det inga mera roliga historier.... För morfinet har gått ur kroppen och jag tackade nej till langaren precis...:)

Jag försöker hålla humöret uppe annars hade ni nog stängt igen bloggen. Jag fick precis besök av någon människa i vit rock... Kan tyvärr inte säga läkare fast det stod det på brickan. För hon frågade mig vad jag trodde felet var?! Då sa jag att jag vill ha en bricka som det står läkare på innan jag uttalar mig. Sen ställde jag min egna diagnos och hon gick och sa vi kommer tillbaka.
Vart skulle hon? Lämna in sig själv Hos polisen för att hon inte e läkare egentligen? Nej just ja hon ska hämta värktabletterna..... Jaaa det e dom ju bra på!

Hoppas Estelle och jag överlever bara. Jag får komma på hur bara....

Av INGO - 25 januari 2013 00:22

Grattis syrran på födelsedagen!
Grattis Patric på födelsedagen!

Kram

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards