ingopingo

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av INGO - 3 januari 2013 20:32

 A mår bättre nu, tror han mest var utmattad faktiskt....jag och L känner ingenting (inte för att L berättar sånt nu men...) han har sprungit ett maraton idag runt i lägenheten, sprudlar av energi!

Jag känner inget tack och lov..

A är hur pigg som helst, han känner inget. Vill inte gå in på detaljer (för hans skull) haha! Han fick sova i ett dygn i allafall (lucky him)

Jag gick ner på stan en sväng idag för att få lite luft och lite tystnad =) (inget illamenat L)

Så jag köpte lite små grejer som behövdes hemma.

Nu ligger A och nattar L medans jag bloggar som "VÄRSTA hemma morsan" usch nej jag använder inte ordet morsa, jag hoppas inte L gör det heller till mig. Låter så illa tycker jag. MAMMA!!!! Det är finare. Han får absolut inte bara säga mitt namn, som om han inte är min son....nu skriver jag mina tankar bara, inte så intressant läsning.


Nu till intressant läsning =)


Ingo tackar för idag han känner sig hedrad och har liiiite åldersnoja för han fick precis reda på att hundåren inte ALLS var samma som människans år....


I morgon är det fredag och vi hade tänkt åka och besöka stora syster men hon ville inte ta emot oss med öppna armar =) det förstår vi ju, dom som har varit så himla sjuka länge länge.... vi får ses en annan gång!

Så vi har inget planerat, men vi måste planera något för jag har lust att göra något i helgen.


Au revoir

Av INGO - 3 januari 2013 08:31

Idag fyller min underbara hund 5 år.


Jag älskar dig Ingo

 

             

FÖREVIGT

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards