ingopingo

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av INGO - 19 januari 2013 19:15

Jag har kommit in i v.24 i min graviditet och jag känner Estelle sparka från utsidan av magen. Hon sparkar dock inte alls mycket, det händer på kvällarna när jag går och lägger mig och slappnar av. Hon är alldeles knäpptyst under dagarna. Alltså helt tvärtemot hur L var.

Hoppas hon mår bra där inne. I går natt drömde jag hur hon såg ut. Hon hade A ögon, näsa och haka sen hade hon min mun.

Så vi får se om det blir så =)

Mindre än 4 månader tills hon kommer ut....galet kort tid dit. Hoppas det går långsamt! Känner mig inte så redo.


I dag var vi på Biotophia med Carro, tjejerna och hennes mamma. Det var jätte mysigt. Barnen fick titta på djuren och sen baka bröd. Det var väääldigt gott! Vi blev inte kvar så länge för L är inte helt återställd efter alla sjukdomar så han blev lite (ganska mycket) grinig. Sen var det ju SJUKT kallt idag, usch, det var faktiskt inge kul alls!


Annars så finns det inga hus ute så vi får kika vidare på bättre tider när det gäller hus...

Skulle vara skönt om det dök upp!


Ingo fick åka över till mormor idag...saknar honom redan. Får så dåligt samvete när han får åka över dit. =(


Snart fyller Noah (Syrrans barn) 1 år. Hur kan tiden gå så fort? Ska livet bara springa förbi? Ett år går så snabbt =(


Just nu sitter A och L i soffan, kollar bilar på TV:n. Vi har precis ätit middag och nu ska vi lördagsmysa. Har inget gott hemma men jag känner mig så mätt efter maten, puh!


I morgon ska vi nog träffa Linda och Kjelle, grilla lite korv ute i naturen =) och åka skridskor. Det ska ju bli mildare väder också.


L för ett år sedan

 

Av INGO - 19 januari 2013 11:32

På biologiskamuseumet

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards