ingopingo

Alla inlägg under mars 2013

Av INGO - 17 mars 2013 10:56

Har städat hela morgonen för visning om drygt en timme.
Varför har man inte så här rent varje dag? Leker "hela havet stormar" mellan rummen så jag inte skitar ner golven:) visst heter leken det när man inte får nudda golv? Elllller...stökar man till i den leken??stormar?...

A och L är hos farfar så jag ska bege mig dit snart!
Vi sov där i natt eftersom vi städade med mormors hjälp i går kväll också.
Så idag var det liksom petstädet:)

Det kanske blir en Ikea lunch? Synd bara att man får för sig det den dagen alla andra också ska dit.
Nej nu måste jag sluta mäklaren kommer snart.

Au revoir håll tummarna nuuuuuuuuu!
Vår underbara lägenhet!

Av INGO - 16 mars 2013 19:07

Vi i stan har ju bara dusch:)vi har ett liiiiitet badkar som vi kan ta fram ibland men det här sa L wooooooow när han såg!

Av INGO - 16 mars 2013 12:39

Mitt allt!

Av INGO - 15 mars 2013 22:05

A mamma har tvättat fönster hemma hos oss idag! Tack! Då blir det fint inför visningen i helgen.
L sover gott,min underbara son! Tänk vad mycket kärlek han ger! Ofattbart!
God natt

Av INGO - 15 mars 2013 09:40

Har varit hos tandläkaren....lite bedövad....lite borrad.....hålet var så djupt så om det inte blir bättre efter behandlingen blir det rotfyllning.....
Ok......:(
Har gjort en rotfyllning och det vill jag inte göra om!

Så nu är jag snart påväg till läkaren,ska ta lite prover mm. Mellanlandar hos jossan eftersom jag inte orkar gå hem med min foglossning.

Av INGO - 14 mars 2013 13:08

Shit va han måste vara ensam...

Av INGO - 14 mars 2013 11:22

I morse hittade jag en klänning jag ville ha på mig men det var omöjligt att dra upp dragkedjan själv!
Så jag chansade och satte på mig den och frågade L om han ville hjälpa mig att dra upp dragkedjan! Han bara gjorde det direkt:) så det gick jätte bra, vilken tur!

Just nu sitter jag i personalrummet och har låtsas "gått hem" än så länge verkar det lugnt. Hoppas han har det bra där inne...

Jag e så trött orkar knappt hålla upp ögonen!

Av INGO - 14 mars 2013 10:24

L har börjat ty sig till sin fröken, det känns bra!
Ska snart lämna honom för första gången.



Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards