ingopingo

Alla inlägg under mars 2013

Av INGO - 6 mars 2013 16:51

En tur efter maten
 

Av INGO - 6 mars 2013 15:22

L börjar på måndag.....
Jag grät när jag gick därifrån idag....
Då var L inte ens där....kvar.... Han var hemma
Hur ska det gå när jag väl skaaaaa lämna honom....till dessa....För mig främlingar.....tungt! Något jag måste kämpa mig igenom. Han kommer få det kul........................................

Av INGO - 6 mars 2013 12:26

Har haft fullt upp!

Städat som en tok inför fotograferingen av lägenheten.

Nu är allt klart och fotografen har precis gott.

Puh....

 

Man kommer ju inte kunna vara sig själv på några veckor nu! Nervöst!

Vi har så fint hemma nu,så om det är någon som vill hälsa på är det bara att dyka förbi =)


Solen skiner idag, det är helt underbart vad sol kan göra med ens mungipor =)

A och L har varit ute och lekt i några timmar, så dom borde komma snart. Jag skulle kunna somna sittandes just nu, skulle till och med kunna somna gåendes tror jag...


Jag måste ringa syrran, kom på en sak som jag inte får glömma....hej hej

Av INGO - 5 mars 2013 08:45

Väntar på att Ingo ska komma hem. Han sov borta i natt.
L sitter och tittar på Bolibompa och jag har städat och donat. Fotografering i morgon somsagt hundra gånger om.
Idag kommer L farmor över och ska säga hej.

L är alltid utan blöja nu på morgonen och han letar själv upp pottan vaaaarje gång. Så himla duktig!

Typ 8-9 veckor kvar tills jag blir tvåbarnsmamma!!! Galet ju! Helt sjukt! Det blir dessutom en flicka...ännu tokigare:) just nu heter hon Noelle:)

Av INGO - 4 mars 2013 18:55

Lämnat Ingo till mamma sen gick vi hem. Skönt att få luft så här på eftermiddagen.

Av INGO - 4 mars 2013 15:24

L fick en förskoleplats idag!!!!!!!nyss!!! Nu!!!!
Från 11 mars!!!
Jag har hjärtklappning
Känns som jag ska lämna bort mitt barn förevigt! Viken hemsk känsla jag känner i hjärtat just nu.
Förskolan ligger ett kast över gatan bara...så det e ju bra! Ska prata med A när han kommer hem. Vore ju bra att skola in honom trots flytt i sommar...
så bebben kommer efter han "lämnas bort" så han inte tror att jag lämnar bort honom pga bäbisen.
Tung andning just nu! A kom hem nu!!!!!

Min son
Har du redan blivit stor?
:(
Älskar dig!

Av INGO - 4 mars 2013 13:19

L älskar när tjejerna kommer över. Alltid skoj!

L har precis somnat. Skönt! Nu ska jag oxå vila. Vi får gå ut i fina vädret när han vaknar.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards