ingopingo

Alla inlägg under januari 2015

Av INGO - 18 januari 2015 12:46

Av INGO - 18 januari 2015 10:36

Sitter fortfarande i sängen. A har barnen. Jag äter frukost i sängen:)

Igår var vi på Özz Nugen teater på Stadsteatern. Sen åt vi middag. Kom hem i bra tid. Det var skoj!

Idag blir det lugnt! Sen en tacomiddag på det. Solen skiner ser jag så det blir en promenad.
Tack mamma och janne för att ni hade barnen igår.

Ha en fin dag allihopa!

Av INGO - 17 januari 2015 17:52

Av INGO - 17 januari 2015 13:15

Mormor kommer om ngr timmar och Ingo väntar redan på Floyd.

Av INGO - 16 januari 2015 20:14

Vilken energi vi har nu. Redo redo redo! För livet och vardagen. Jag var hos min naprapat idag. Träffar både han och hans fru. Dom är så duktiga båda två och dom betyder så mycket för mig. Tur att man har hittat så fantastiska människor som ser varje individ som viktig.

Tack N & A

I morgon ska jag och A ut på en romantisk ensamtid :) så mormor och Janne ska ha barnen. Får se hur länge vi blir borta. Om jag känner oss rätt så befinner vi oss hemma i hallen lagom till kl. 20.00 :) då börjar det stora äventyret på TV4 :)

Hörde en rolig historia idag om någon spark och två hundar?! Haha jag skrattade så mycket. Du vet vem du är, du läser ju min blogg:) men hoppas att du inte gjorde dig allt för illa.

Det är riktigt halt ute nu. Mamma trillade tydligen idag med cykeln. Livsfarligt. Men hon "klarade" sig.

Nu sover barnen och jag ska lägga mig på soffan!

Ha re!!!!

Av INGO - 16 januari 2015 11:28

Naprapat here i come
Sen ska jag till stan och hämta min klocka som varit på reparation i över en månad. Älskade klocka! :) måste nog ta en lunch i stan också redan super hungrig.

Av INGO - 15 januari 2015 23:31

Gäller att ta hand om sig själv. Borde ha börjat med det för läääänge sen men jag gör't nu:) ska bli härligt. Han är så grym på sitt jobb. Men hoppas det inte blir allt för dåligt väder då kommer inte tågen gå och om jag tar bilen kommer jag vara rädd när jag kör och det orkar jag inte.
Får se jag har god tid på mig att komma dit.

Skulle ha jobbat i helgen men det blev avbokat så jag är fri. Men jag har blivit tilsagd på skarpen nu att ta det lugnt så jag måste göra som dom säger. Experterna....
Dags att stanna upp, sova och inte ta in någon stress överhuvudtaget i mitt liv. Jag tål inte det längre. Stress alltså.... Tagga tagga tagga säger kroppen OCH experterna nu.

Min sambo bakade idag:) tack A du är bäst. Barnen älskar't.
God natt

Barnen sover sen länge. Hoppas på morgon snart så jag får träffa dom igen. saknar dom så fort dom somnat ju.

Av INGO - 15 januari 2015 19:53

L fick springa av sig,lyckliga killen det förtjänade du efter Magsjuke-vecka

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards