ingopingo

Alla inlägg under januari 2015

Av INGO - 12 januari 2015 22:02

L mår bra nu. Han sover och kommer inte spy något mer. Jag spydde senast 16.00 sen har jag sovit fram tills nyss. Finns något värre än magsjuka???? Herregud....tur att vi har varit sjuka i omgångar. Så A har kunnat haft barnen idag.
Knäppa jag , satte mig i bilen till en naprapat några mil bort...det var en av dom dummaste grejerna jag gjort men jag hade sån värk i nacken så jag var tvungen.
Jag ska lägga mig snart igen.
I morgon ska jag till läkaren igen. Uppföljning / vidareundersökning på allt skit som min kropp har fått gå igenom. Det är ingen lek att vara gravid det är inte bara bara. Jag har stor respekt för det alla kvinnor måste gå igenom (vissa har det lätt,vissa inte) men jag har noll respekt för sjukvården.

Jag har insett att jag kan inte boka in saker får alltid bara avboka. Så ni som läser min blogg som brukar träffa mig. Jag kommer bara kunna träffas på kortvarsel för nu har det varit så mycket sjukdomar och andra hinder och jag gillar inte att vara den som avbokar jämt.

I morgon vill jag påminna alla att kolla på The Gotham vilken jäkla bra serie alltså.

Jaja på bättringsvägen går vi mot tisdag.

Av INGO - 12 januari 2015 05:53

Jag och L har spytt ikapp hela natten...
Fan va det här är jobbigt.
Jag som har super mycket inplanerat idag.
That's life snälla vill bli frisk nu. Gör L frisk först.
Alla småbarns föräldrar med heltidsjobb? Hur gör folk ? Jobbar alla mycket? Tycker det är sjukdomar hela tiden:/

Av INGO - 11 januari 2015 22:41

Så här många är vi nu!
Saknar dig

Av INGO - 11 januari 2015 22:22

Ska in till stan i morgon. Fullt upp!! Tre olika ställen fram till 15.00 Hoppas att allt går smidigt.

God natt

Av INGO - 11 januari 2015 14:49

Jag ska snart iväg på lite jobb. Får se om jag kommer fram snön verkar aldrig sluta falla ner. Helt galet va mycket snö det är nu. Länge sen jag såg så mycket snö tror jag.

På lördag ska jag och Adam på teater, ska bli skoj att hitta på något. "Egentid":) sen blir det middag. We need it!

Kan väl berätta nu att storasyster är gravid. Tredje barnet är påväg men det är till sommaren HON kommer ut:)
Det blir en tjej. Fatima har ju två killar nu. Vi håller alla tummar att allt går hela vägen. Frisk mamma och friskt barn. Lycka till!



Av INGO - 11 januari 2015 10:21

Barnen är galna i snön. Vi har byggt en stor backe på gården som dom tycker är det största som finns:)
Åker pulka om och om igen:)

Idag ska jag jobba en liten stund på eftermiddagen men på hemmaplan så det är skönt:)

Av INGO - 10 januari 2015 20:01

Vi har varit ute och åkt pulka och haft snöbollskrig.
Vilken snööööö helt sjukt! Det bästa av allt är att barnen blev så glada.

Av INGO - 10 januari 2015 11:55

Svårt att motivera sig att gå ut när näshåren fryser sig stenhårda efter en halvsekund med dörren öppen...
N har precis somnat så jag ska ta mig ut nu med L alldeles strax.
Ingo är sugen på en skogspromenad också.
A har precis kommit hem han mår så himla dåligt. Det är något återkommande han får en gång i månaden.:( magbesvär är igen lek.

Sitter och drömmer mig bort. Men snart börjar det:) MELODIFESTIVALEN :) jag längtar ihjäl mig.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards