ingopingo

Alla inlägg under oktober 2015

Av INGO - 29 oktober 2015 17:54

sååååp skönt att komma hem! Ladda batterierna. Jobbar hemma i morgon.

Av INGO - 29 oktober 2015 07:25

Vaknade precis trött som bara den.
Men vi hade såååå mysigt igår så det var det värt!
Vi åt middag på söder och sen tog en öl på Urban Deli.

Idag är det en jobbdag sen ska jag springa hem till min familj. Saknar dom sååååå mycket!

Av INGO - 28 oktober 2015 16:32

Nu stundar middag med Erika baddo:)

Av INGO - 28 oktober 2015 12:50

Idag när jag satte mig på tåget, gäspade jag fem gånger i rad typ, är det möjligt att vara så trött som jag var?...Är!!

Jag har sovit så dåligt de senaste...åren. I natt var en jobbig natt då barnen härjade runt och böka. Jag kan liksom inte somna om.

Så idag när jag satt på tåget, åkte vi förbi en grå bänk som jag trodde var en älg....Alltså att jag ens tänkte tanken att det kunde vara en älg =) haha


Jag MÅSTE sova i natt annars ser jag väl en höna i morgon på perrongen?!


 

Av INGO - 28 oktober 2015 12:45

Samtidigt som jag jobbar på kontoret, ligger kontorshunden Charlie vid min sida. Hundar måste känna av vem det är som är snällast här tror jag =) hehe!


Han är så gosig, han kommer alltid och leker och hejar på än.

Tack Charlie för att det blir så mycket roligare att jobba. Jag kommer att ta med Ingo hit någon dag så det kan leka.

  



Av INGO - 28 oktober 2015 07:41

N växer om L på längden snart
Varför går tiden så fort ?
Njuter man verkligen av livet?
Stannar vi verkligen upp?
På riktigt!
Hur snabbt har det här året gått?
Jag försöker njuta av den korta tiden man får med barnen mer och mer, jag tar aldrig saker för givet. Min familj betyder allt!

I helgen är det Halloween och vi ska in och tända ett ljus för pappa i minneslunden där hans namn står inristat i en sten. Alltid lika overkligt att se hans namn där, då blir man påmind av den smärta man försöker undvika varje dag,den smärta som bränner i hjärtat av sorg och längtan.
Saknar dig pappa!

Av INGO - 28 oktober 2015 07:10

Då var det dags att åka till jobbet. Nytt försök att komma fram. Hoppas allt är i sin ordning nu. Att frosten inte gör att det blir stopp denna gång.

Idag ska jag träffa Erika efter jobbet! Middag hos henne innan hon reser ut i världen på nya äventyr. Spännande för henne. Vi ska njuta av en god middag:)

Barnen vaknade glada men L hade inte glömt att jag "låtsas slängde" hand leksak. Jaja så är det.

Jag fryser ihjäl om mina fingrar måste sluta skriva.

Av INGO - 27 oktober 2015 18:56

Jag vet inte varför men L har haft ett utbrott i fyra timmar. Nu somnade han utmattad men han skrek in i det sista.

Pust jag är så knäckt
Vi försökte allt
Men allt bara spårade

Hatar när sådant händer
Man känner sig så sämst

pust.....

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards