ingopingo

Alla inlägg den 7 september 2015

Av INGO - 7 september 2015 20:46

Av INGO - 7 september 2015 17:37

Jobbet rullar på. Dagen gick snabbt. Nu vill jag bara hem och pussa på barnen. Miss youuuuu.
A ska spela innebandy ikväll med grabbarna-Innebandy i stan idag.
Jag kan fortfarande inte gå normalt men så fort jag kan det ska jag börja jogga igen.

Av INGO - 7 september 2015 07:39

Idag börjar vardagen efter semester och sjukstuga. Barnen längtar ihjäl sig efter förskolan. Så det ska bli så kul för dom. A lämnar barnen för jag är redan påväg till jobbet. Det tar två timmar för mig cirka att komma fram så jag var uppe med tuppen.
Tackvare underbar vän så har det löst sig med Ingo denna vecka. Tack Fia för att du går ut med Ingo i veckan.
Vad hade vi gjort utan dig.

Hela veckan blir hektisk så jag hoppas att barnen är friska och att jag hinner med tåget när jag ska lämna barnen på förskolan.

Förövrigt så är jag gift,blir inom kort ännu äldre vilket känns förjävligt men så är det ju tydligen...inte förjävligt att vara gift utan att fylla år. Haha.
Jag får börja räkna åt andra hållet nu,att jag blir yngre,det känns bra.

I lördags sprang jag tjejmilen. Idag går jag i slowmotion till jobbet för jag kan inte röra mig. Min vänstra höft dog nämligen men det går nog snart över. Loppet springer jag nog aldrig mer om igen. Men däremot något lopp på hemmaplan som är kortare sträcka absolut. Jag och Stina träffades det var huvudsaken. Hon bor ju i Örebro tråkigt nog. Men så är det. Bara att börja pendla dit,haha.

Jag frös ihjäl i morse då jag tog öppna skor eftersom det alltid brukar bli så varmt under dagen. Ångrade mig lite. Det var liksom folk med mössa och vantar som kom gåendes.

Morn morn

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards