ingopingo

Alla inlägg den 16 september 2015

Av INGO - 16 september 2015 23:22

Om vi inte blir bättre snart måste vi åka till akuten tror jag.
Adam blir bara sämre och sämre. Jag har magsmärtor från helvetet. Vi har båda feber och frossa. Barnen undrar varför vi bara ligger ner och vill bara gå ut. Det är en omöjlighet. Vi har inte ätit på mer än ett dygn och vi kan knappt stå upp. Snälla låt oss somna nu och må bättre i morgon. Jag gav precis vätskeersättning till Adam för han mår verkligen jätte dåligt.
Jag skulle göra vad som helst för att bli frisk nu. Jag rengjorde badrummen idag samtidigt som jag bara ville svimma. Fan va jobbigt detta är. Stackars barnen men men dom klarar sig såklart,dom får vara uttråkade ett tag nu. Adam måste bli frisk tills i morgon natt då börjar jobbet igen.
N sa att hon åker till Stan nu för hon har tråkigt...lilla älskling.

Av INGO - 16 september 2015 17:41

Från helvetet kommer vår magsjuka iallafall. Jag och A är så dåliga. Vi kan knappt ta hand om barnen. Shit va vi kämpar.
Orkar inte skriva mer nu.

Av INGO - 16 september 2015 07:49

Både jag och A insjuknade i feber,frossa och magbesvär igår. Natten har varit hemsk. Ska försöka få iväg barnen till dagis men jag vet inte om det går.

Jag skulle ju ha åkt med ett plan 8.30 till Norgr. NU KAN JAG INTE DET
Är såååååå ledsen över det. Pinsamt jobbigt och fruktansvärt att behöva ställa in det. Är så arg och ledsen. Vad är det med våra magar? Sen vi kom hem från Spanien har vi alla varit sjuka i omgångar.

L är upp e själv nu. Jag och A kommer inte upp utan panik illamående och dunkade huvudvärk.
Och allt annat därtill. Jävla skit alltså.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards