ingopingo

Alla inlägg under maj 2010

Av INGO - 25 maj 2010 19:58

Idag hörde jag av mig till en gammal kompis som jag inte hört ifrån på 9 månader. Fick reda på att under den tiden, har han hunnit fått en son......Jag är i chock och jag är glad över att det kan faktiskt gå jääääkligt snabbt när man skaffar barn. Dom träffades nyss

Jag är så glad och chockad...=)=) jippi! Mer sånt! Grattis grattis kompis


Annars så myser i Ingo i sin säng och jag fick en gäsp med på bild. Trött Ingo som slipper jobba 9-18, latmask    Funderar på att springa i morgonbitti. Kommer jag orka? Jag har nämligen tränat på gym två dagar i rad nu 07:00 då springer jag på bandet =) Super skönt.

Just nu väntar jag helt galet på att melodifestivalkvalet ska börja 21:00 där Sverige är med och kvalar. Jag hejar dock inte på vår tråkiga låt.

Så A håller på att sätta ihop vår nya digitalbox som kom på posten idag.

Jag har köpt goooodis också=)=) Man måste ju få belöning då man tränar för fullt.


Nya tag i morgon, snart är det helg och då ska jag och min sambo stå på vaksalatorg igen. Super skoj ska det bli!

Av INGO - 24 maj 2010 20:32

Så har det blivit tillökning hemma hos oss. Min syrras fotölj har hittat hem till oss och vi är väldigt nöjda. Även fyra små kuddar kom med samma lass.jippi

     

Av INGO - 24 maj 2010 20:12

Första dagen på nya jobbet....


Vad ska man säga?...Säger inget mer än att jag saknar mina förra kollegor och jobb....

Tänk att man kunde välja så fel och ta ett sånt dumt beslut...deppigt idag.

Jag tänker inte ens diska....

eller städa....


Fan för att jag gjorde så här

Man föds tydligen tomhänt som vissa säger...och jag har försökt att leta efter guld vart jag än hamnar...Ibland har jag hittat små ljusglimtar och guldklimpar lite här och var. Men mestadels hamnar jag i en återvändsgränd...därför gör det ont just nu då jag gick på ännu en nitlott...Kanske ska hitta tillbaka till media ändå. För här tänker jag inte vara kvar. Jag känner direkt när det är rätt eller fel.

Min tankeverksamhet har stannat...försöker hitta mig själv just nu. Känns som att jag får borra ner mitt huvud ännu längre ner i marken för att klara av min nya arbetsplats...=(

Av INGO - 23 maj 2010 07:34

I morse ställde jag klockan 07:00 för att springa ut med Ingo och för att börja tvätta.

Stod och rensa tvätten och la i ett par gamla påslakarn som jag tänkte att;

- Ja men då får jag dom tvättade tillslut, som bara har legat i källaren.

Satte på tvätten och gick fram till nästa maskin.

SÖNDER?!?!

Va? Gick tillbaka för att se hur lång tid 60 grader tog. 1 ½ timme.....Kul

JAg har en maskin och några timmar på mig. Då lägger jag i en tvätt med "gamla kläder" som man hade sagt i sällskapsresans första film.


Så nu sitter jag hemma och håller tummarna att jag hinner tvätta det viktigaste innan klockan blir tolv.


Tänk på något glatt.....


Ingo har redan gott och lagt sig igen. Han gillar att gå upp och ut men sen älskar han att sova på morgonen in till förmiddagen.

A jobbar i dag så jag ska slappa i soffan och äta lite ostbågar =) hehe


Ciao

Av INGO - 22 maj 2010 18:33

    Trött Ingo efter en dag och natt med Floyd

Av INGO - 22 maj 2010 18:14

Så var det slutjobbat på jobbet...nya utmaningar väntar. Känns lite tråkigt. Har aldrig haft en sån bra chef och arbetskollegor som på det här jobbet. haft riktigt skoj!

Fick en bukettblommor, jätte fina!

   

Av INGO - 22 maj 2010 08:17

Hej det är Ingo

Här bor jag

Allt som jag har köpt äger matte

Men allt jag kissar på blir mitt

Dyrare grejer från man leta efter


yoyo

Ingo


THIS IS MY BED

                 Lördags godis dag idag. Jobbar 10-15, ser framemot det pågrund av att jag ska få lite smörgåstårta idag på jobbet. Ska bli så gooooott! Sen vet jag att det finns godis kvar från i går =) jippi vilken jobbdag!

Annars så sitter jag här själv. A är på jobbet och Ingo är fortfarande i S. Trots att Ingo inte väckte mig gick jag upp 07:00....inbyggd klocka

Sista dagen på jobbet idag

Ciao

Av INGO - 21 maj 2010 19:09

Ingo var e du??


Du är i S och du ska sova där


Saknar dig tråkigt hemma utan dig =(

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards