ingopingo

Alla inlägg under maj 2010

Av INGO - 4 maj 2010 21:15

  MINA ÄLSKLINGAR      

Idag har vi allihopa slappat och ätit chips. A är hemma och är sjuk och Ingo är trött och jag känner mig också lite hängig....

Idag har jag jobbat, är inne på nästsista veckan på jobbet. Sen är det dags för nytt  jobb och nya utmaningar. jag brukar vara bra på det...bytet alltså =)

Har jag sagt att hela familjen ska åka till P i sommar? Jag och syrrorna och mamma och våra respektive. Ska bli super mysigt!


I morgon är det dags för korpenmatch med laget V. Ska kanske vara med. Har lovat att stå i mål då...jag är sämst på det. Men vi får se hur jag känner mig.


Nu ska jag dundersova


Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ciao

Av INGO - 3 maj 2010 20:46

Hej svejs!

Börjar få ont i halsen och snorig...typiskt. Men det är inte så konstigt för A har varit jätte sjuk...är sjuk, så det är väl dags för mig med.

Sitter och tjuvkikar på bonde söker fru..ganska så mysigt dom bor allihopa. Hus kanske inte skulle vara så dumt ändå.....eller så blir lägenhet bra=)

I dag träffade jag Stina efter jobbet, satt och pratade lite, behövde det. Har haft en jobbig helg med alla tankar och drömmar..saknar pappa så himla mycket. VArför får människor vara med om sån sorg?


Annars jobbar jag på som vanligt, hoppas att livet ska visa sin fina sida för mig nu och några år framåt. Ingo ligger och sover på mattan, trötter!

I morse gick jag upp 05:15 sprang över till mamma för att passa min systerson E. Det vaar myyysigt! han är så gullig och underbar.


Dagen är slut..nästa dag väntar...hm jaha

Av INGO - 2 maj 2010 07:18

   

Igår planterade jag om mina tomater och Chilli plantor. Det blev bra tror jag. Bilden visar fin fina grejer.

Igår sprang jag iväg och fikade med ett par kompisar och en i gänget berättade att hon var gravid i snart 3 månaden....VA??? JIPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! Helt galet underbart. Speciellt hon förtjänar den lyckan om någon.


Jag var förövrigt tidigt uppe i morse...ovanligt? nej...04:00 klarade jag inte av att ligga i sängen. Så jag gick upp och dona lite, sen 06:40 sprang jag ner i tvättstugan och började tvätta. Så då kände jag mig hurtig.

Börjar få lite ont i huvudet...hoppas inte att jag börjar bli sjuk, har fotbollsträning i kväll och match på onsdag...Men A ligger med feber, har gjort det i två dagar nu.Så jag borde bli smittad.


Skönt att det är en ny dag idag, för gårdagen var nog en av mina tråkigaste dagar förutom nyheten från min vän.


I veckan blir det jobb och träning. Planerar en helg på vaksalatorg kom jag på. Det har jag inte berättat för någon. Jag har rensat hemma, likaså min syster och min mamma. Vi ska sälja allt istället för att kasta som vi brukar göra. Så den som vill får gärna ta med sina grejer och stå en härlig solig lördag på vaksalatorg, inte helgen som kommer utan nästa, då är det dags!

Nu ska jag fortsätta städa lite..., börjar bli lite trött.


Ciao

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards