ingopingo

Direktlänk till inlägg 26 september 2012

Hittade en film från i somras

Av INGO - 26 september 2012 07:51


Lite skratt på morgonen kanske hjälper dig att få en bättre dag!


Det spöregnar ute....jag måååste ut med Ingo och L

Sprang ner för trappen lite snabbt så Ingo fick lätta på blåsan en gång i allafall så jag hinner klä på L i lugn och ro först. Men just nu kommer varken L eller Ingo gå ut....


Igår skakade jag och A hand på om vi får tvillingar och det blir två killar ska vi döpa dom till Ingo och Floyd, haha!

Det tyckte jag var sjukt roligt. Dessutom tycker jag Ingo är ett ooootroligt bra namn!

Jag har inte fått in ett enda namn från er......tack.......=)

Jag försöker iallafall övertala A om Noelle om det blir en tjej, men han hatar det namnet...Det är ju så fiiint!

Nu lär jag ju inte få min vilja igenom när vi tackade nej till huset han ville bo i....


Nu hoppar L upp och ner, han ser på bolibompa och dom har en massa olika bollar!

"BOOOOLL" BOOOLL" Ropar han!

Han älskar bollar!


Jag och min mage mår bra. Illamåendet kommer bara ibland, det är ju värsta lyxet =) Sen känns det så bra att jag fick en underbar barnmorska. =)

Hoppas det slutar regna snart, då ska vi ut och leka.

Au revoir 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards