ingopingo

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av INGO - 2 oktober 2012 16:00

            

Idag har vi tillbringat hela vår dag till Nadia och Nacima. Alltid lika kul att vara med dom tycker L. Han springer och leker med dom hela tiden.

Ingo nosar överallt och har fortfarande inte förstått att det finns en katt instängd i ett rum medans vi är där. Eftersom katten inte gillar hundar =)


A kom precis hem och vi ska börja laga middag. Vi har börjat med matkasse igen, så det är super kul! Nya smaker, det är så underbart att slippa gamla vanliga mat alltid gör. Vi har inte varit varierande iallafall, vet inte hur ni har det?

Currysoppa? =) Internt skämt tydligen, tror att 1 bloggläsare känner sig skyldig =)


I morgon ska vi på en husvisning till, sen får vi se om vi lägger ett bud. Skulle faktiskt vara skönt att bo i hus känner jag mer och mer nu när man är helt slut som gravid och sen har unge och hund...pust! Tänk då när bebben kommer. men men det är ju hundra år dit eftersom jag bara var i 7v......kan fortfarande inte fatta det. Serrrrr ni på min mage! sjunde veckan? OOOOmöjligt! Jag gick upp 32 kg första graviditeten och då åt jag knappt....skumt det med. jaja! ni vet ju min historia. Hoppas på en gladare denna gång =)


Nu ska jag ringa mamma.

Au revoir 

Av INGO - 2 oktober 2012 14:54

Hela dagen har vi varit hemma hos mina algeriska vänner:)dom hade bakat morotskaka,mmmmm gott!

Av INGO - 2 oktober 2012 10:15

Fick vykort från Erika,som studerar ett par månader i Taiwan.inte varje dag man får ett vykort.Tack tack!!!! Hoppas allt är bra vännen min!

Av INGO - 2 oktober 2012 07:28

vi äter frulle ute:)

   

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards