ingopingo

Alla inlägg den 19 oktober 2012

hej

Av INGO - 19 oktober 2012 10:20

Av INGO - 19 oktober 2012 10:14

Av INGO - 19 oktober 2012 07:40

Jo då en bra natt måste jag säga. Mamma kom på morgonen och gick ut med Ingo, himla skönt!!!! TACK!!!

Nu sitter vi och kollar på Bolibompa.

   

Det gick jätte bra på jobbet igår, himla kuuuul! Efter den här sista graviditeten ska jag satsa på det här.


L badar varje kväll nu, han bara älskar det. Förut ville han inte doppa sig utan protester. nu kan han lätt hoppa i med kläderna på.


Vilken skillnad det är på första och andra graviditeten, man räknar inte dagar eller veckor. Jag vet inte vilken vecka jag är i, det måste jag gå och kika i såfall. Skönt att inte ha så mycket koll.=) Å har ju lovat en bild, men jag har inte kommit igång med det. Jag måste ju skärpa mig, blir ju kul att jämföra magarna när allt är klart. Jag kan väl inte bli lika stor....pust. Men men om man vill ha ett till barn måste man ju vara gravid. Jag är tacksam så klart att man ens kan bliii. Den dagen man kommer på att killar kan föda...skönt det skulle vara. Fast då är det ändå försent för mig.


L kör en traktor på min rygg just nu, värsta massagen, skönt! NEJ L fortsätt dåååååååååå!

Nej gubben jag menade inte argt, sluta gråt....

åhh han är så känslig.....


=)


Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards