ingopingo

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av INGO - 5 oktober 2012 15:07

Idag fick jag ett sug efter kaviar och salta pommes!

Jag gick runt med L när han sov i vagnen och såg varje hamburgerställe efter den andra. Jag hade Ingo så jag kom inte in någonstans med hund. Tillslut blev jag så sugen så jag skickade ett "hotfullt-mess" till A.

" JAG VILL HA SALTA POMMES"

ett till mess

"NU!!!!!!!!!!!!!!!"

Men jag fick inget svar på det så jag klurade ut (efter två timmar) att ganska nära här finns det faktiskt en Sibylla som har en lucka.

PERFEEEKT! Så efter två timmar av drömmar efter pommes hittar jag pommes och ska sätta mig och äta, då vaknar L och vill ha hela skålen själv....Men två stycken hann l bara äta för jag var ju så suuuugen på dom andra. Usch! Jag slängde i mig. Nu vill jag aldrig mer äta det. Blääää!


NU VILL JAG HA SURA GODISAR OCH GLASS MED KARRASTRÖSSEL

NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


!!!!!!!!

GLASS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (jag är inte den som brukar äta glass direkt, men nu måste jag ha det)...det är ju fredag också. Final i X-faktor! Jippi!


 


Av INGO - 5 oktober 2012 13:30

Varje gång vi passerar en glassgubbe vill han stanna och höra hur läget är!Sen vinkar han Hej då!

Av INGO - 5 oktober 2012 09:41

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards