ingopingo

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av INGO - 24 oktober 2012 17:50

Då passar jag på att göra det jag älskar...måla.Har äntligen tagit mig i kragen för att måla barntavlor.

Av INGO - 24 oktober 2012 14:22

En tjej kom fram till mig idag och undrade först i sina egna tankar varför hennes hund var i mina händer....men det visade sig att Ingo har en dubbelgångare.shiiiit va lika.Kolla bilden!Emmy heter hon till höger,det är alltså inte Ingo.


Måste vara tydlig i mitt inlägg. Dom två hundarna på bilden är alltså inte Ingo någon av dom!!! Jag säger ju att det är hans kopia. SJUKT LIKA!!!!!!!

Av INGO - 24 oktober 2012 11:41

 

Alltså det e så kallt ute nu. Mössa och hela baletten är det dagsför nu.

Vi lekte en liten stund men sen var jag tvungen att gå hem höll på att frysa ihjäl.

Vi hann hem innan L somna iallafall, så vi har precis ätit lunch. Ska träffa Stina lite senare, vi ska till Bibblan och läsa lite böcker och fika lite mellis. Mysigt!

Jag hoppas att det släpper, men jag typ sträckte min rygg precis, först kunde jag inte andas utan att det gjorde ont, men det släppte...tack och lov, annars hade jag varit tvungen att ringa hem A. Kunde liksom inte röra mig. L såg direkt att jag hade ont och kramade mig. Gull-unge.


A jobbar bara två dagar den här veckan, skönt. För i helgen blir jag inte själv, han är ledig hela.


Har lust att åka till Stockholm snart känner jag. Länge sen man träffa syrrorna. Undrar när F kommer hem från Finland, borde vara efter denna vecka?


Nej nu ska jag försöka få L att sova lunch..men han ser inte så sömnig ut..han springer fram och tillbaka och andas häftigt, han dricker lite vatten och fortsätter... =)


Au revoir

Ute

Av INGO - 24 oktober 2012 09:15

Vi ska träffa Stina och P i parken.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards