ingopingo

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av INGO - 3 oktober 2012 22:16

WHAT???

Hur fan kan DALLAS göra så här mot mig?

Förstår dom inte att jag lider???

Hur kan man avsluta ett avsnitt med att någon av Tommy och Rebecca blir skjuten och man får inte se vem!

Hon har ju tvillingar i maaaaaaaaagen!!!!! Hur kan man låta MIG få vänta en vecka till att se om min Christoffer förlorar sina barn eller inte!!!! jag såg framemot att gå och lägga mig men NU!?!?!?! Jag kommer INTE kunna sova!!!

Shiiit jag älskar DALLAS, hur kan det vara så spännande.

BOBBY!!! Du måste klara dig annars kommer jag gråta floder....John Ross...börjar du få känslor? Eller luras du igen?

Om Bobby dör och JR kolar pga ålder då får du som du vill?!


Shit


Idag var vi på en andra visning, i morgon börjar budgivningen.


Tack L för att du är så gullig, underbar, snäll och galen och jaaaaa allt som en son kan vara. älskar dig!

Och grattis Johanna och Johan till er son som kom till världen 19 september.

 

Av INGO - 3 oktober 2012 14:18

Av INGO - 3 oktober 2012 10:40

Av INGO - 3 oktober 2012 08:58

Igår skulle jag mixa för första gången i mitt liv. var rädd för att det skulle skvätta överallt. Så jag kom på en jätte bra lösning! Rekommenderar!

Det gick jätte bra. lite varmt kanske vid spisen...

            

Idag ska vi träffa Stina och P. Ska bli super skoj, eftersom vi inte har träffats på huuuuuur länge som helst.

Vi ska nog leka ute eller till bibblan. Jippi!!!!! Då blir L glad också. Hans tjej ju!


Annars så fick jag ligga och dra mig i morse, alltså det var underbart! Tack min underbara man!


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards