ingopingo

Alla inlägg under maj 2014

Av INGO - 6 maj 2014 06:05

Sedan tidigare har jag en läkartid inbokad. Kl.14
Det rinner gulvätska från örat nu och han har haft högfeber i ett dygn minst.
Stackars L :( han kämpar på.
Får se om han får någon medecin för det idag. Annars är besöket för utredning om dessa astmamedeciner han har använt i två månader. Så det var ju "bra tajming" hon är barnläkare annars får man bara träffa "vanliga"allmänläkare. Jag är själv en allmänläkare efter alla sjukhusbesök.

När barnen eller hunden mår dåligt blir man så nedstämd.

Önskar oss en fin dag

Av INGO - 5 maj 2014 22:19

God natt

Av INGO - 5 maj 2014 14:03

Var på ultraljud idag...tog ett år att få tiden. Trodde att dom kunde se det mesta av buken men icke. Tarmar och alla andra inreorgan kunde man inte se klart. Utan bara muskler/vävnader
Så det betyder att jag måste jaga vidare.... Trodde för mycket helt enkelt.
Det visade sig på ultraljudet att musklerna var delade iallafall . Precis som jag befarat från första början men inte en jävel har lyssnat. Magkatarr hit och magsår dit....
Konstigt att jag får ont när jag anstränger mig...
Nu skulle dom skicka svar till min husläkare....
Sagan om min kropp tar aldrig slut.

Av INGO - 4 maj 2014 23:28

Min vän har en hund som jag bara älskar. Fick lite bilder på henne idag.
Ingo du är ju bäst så klart men sen kommer Zcilla och Floyd:)

Av INGO - 4 maj 2014 19:31

Jag har storstädat hela huset
Skönt!
Man blir liksom ren i själen samtidigt när man gör en storstädning :)

L är hängig...vet inte vad det är för fel. Han säger att han inte mår bra. Kinderna är röda och han är trött och gråter ...usch så jobbigt. :(
N somnade precis och hon är bara så klättrig

Av INGO - 3 maj 2014 12:33

Vi har varit ute och lekt i sandlådan. Nu har lunchen mättat våra magar förutom L dom vägrade äta idag...men men han e ett sånt matvrak så det gör inget.
N har slutat sova så värst länge på dagarna så nu finns det inte mycket tid över till att typ städa eller ngt annat.
Mormor skulle komma på besök, L sitter och väntar:)
A jobbar men kommer hem om tre timmar.
Jag behöver en dusch! Mer detaljerad smutsfaktor blir det inte!!
Förövrigt? Jag börjar jobba om typ 24 dagar.... Gaaaaaa mina barn kommer sakna dom såååååååääää mycket!!!!!!!!!!

Nu kommer mormor hej hopp

Av INGO - 2 maj 2014 14:23

L: pappa är så duktig
Jag: jaha vad är pappa duktig på?
L: Att bygga och gräva
Jag: vad snällt av dig, det får du berätta för pappa när han kommer hem. Men vad är jag duktig på?
L: Bära bebbe...
Jag: aha....tack.....

Av INGO - 2 maj 2014 11:16

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards